هدایت شده از دلگویه♡
شبا خوابتون نمیبره؟!
دوست دارین شب زنده داری همراه با شعرو موسیقی و تصاویر دل انگیز، توی یِ جمع باصفا داشته باشین اما نمیدونین کجا؟؟
شبهای بلند پائیزتون🍁رو با #شب_گویه سر کنید
https://eitaa.com/joinchat/2393440326C7d79cb3e77
#شبگویه فقط مختص اهالی دلگویه است👆
غریبه بینمون نیست، خودمونیم
دلگویه♡
اسم گاوم "مارمار" بود، غروبا که وقتِ دوشیدن شیر بود میرفتم تا زیر درخت انگورِ انتهایِ باغ، پی در پی صداش میکردم با حالت هروله و نیمه دو از دور سرو کله اش پیدا میشد....🐄
وقتی مادرم میدوشیدش من با ی چوبِ مخصوص تیمارش میکردم رنگِ حنایی جذابش و چشمای سیاهش اونو خیلی دوست داشتنی کرده بود....🐂
ی روز غروب هرچقدر صداش کردم خبری نشد مادرم گفت تا شب نشده برو دنبالش چون آبستن بود خیلی نگرانش شدیم که خوک یا گرگ زخمیش نکرده باشن با سرعت به سمت محدوده ای ک احتمال میدادم باشه حرکت کردم....
واااای خدا،، یِ لحظه دیدم ؛
لای بوته ها یِ گوساله ی سیاهِ قشنگ رو زمینه و #مارمار داره لیسش میزنه😃😍
با چه ذوقی اومدم از مادرم ی گونی خواستم تا گوساله رو بغل کنم(چون بدنش لیز و لزج بود با دست خالی نمیشد بغلش کنم از دستم سُر میخورد)
تمام مسیرِ برگشت رو مارمار دنبال من میدوئید صدای نفسش تو گوشم بود و هی سُمش از عقب میخورد به انتهای دنپائیم؛ پا به پای من می اومد
اون وقت من، حدودا ۱۳ یا ۱۴ سال داشتم.....🐾
[ حضرت آیت الله بهجت "ره" ]
برای سلامتیِ چشم، بعد از نمازها، آیت الکرسی خوانده شود،و پس از خواندن آن دست ها بر روی چشم ها گذاشته شود و بگوید:
اللهم احفَظ حَدَقَتَیَّ بِحَقِّ حَدَقَتی عَلِیِّ بنِ أَبیطالِبٍ أَمیرِالمُؤمِنینَ (علیه السلام)
خدایا! به حق دو حدقۀ چشم حضرت علی بن ابی طالب امیرمؤمنان (علیه السلام)، دو حدقۀ چشم مرا حفظ کن!
دلگویه♡
تبدیل کن فاصله ها را به وجب سلامـ آقا🌱
چنان مشتاقم ای آقـا به ديدارت که از دوری
بر آید از دلم آهی ، بسوزد هفت دريا را
Jσιη•❥• @Delgooye