دلگویه♡
امشب را ویژه برایت خوشحالم
و از صمیمِ جانم برایت دعای سعادت دارم
دستانت را به دستانِ یارت آنگونه گره کن
که هرگز به جفای طوفان از هم نگسلد....
صبور و عاشق بمان
آنقدر که ستاره ها قبطه ی لبخندتان را بخورند
گلِ شب بوی شبهای پائیزی ام
عطر وجودت همیشه ماندگار
تقدیم به پسرم 🌹😍
به پاسِ پیوند آسمانی و مقدس
عشقتان مانا
شازده کوچولوگفت:غمانگیزتر از اینکه ..بیای و کسی خوشحال نشه، چیه .؟
روباه گفت: بری و کسی متوجه نشه .
دلگویه♡
موسیقی چی داریم امشب ؟
کافیه تو کانال دلگویه بگم چی میخوام شما انقدر خوبین نمیزارین دستم خالی بمونه ..
محبتتونو شکر خانواده ی مهربونِ من🌹😍