شازده کوچولوگفت:غمانگیزتر از اینکه ..بیای و کسی خوشحال نشه، چیه .؟
روباه گفت: بری و کسی متوجه نشه .
دلگویه♡
موسیقی چی داریم امشب ؟
کافیه تو کانال دلگویه بگم چی میخوام شما انقدر خوبین نمیزارین دستم خالی بمونه ..
محبتتونو شکر خانواده ی مهربونِ من🌹😍
اگه یه نفر به من بگه شن های کنار ساحل به پاهات میچسبن تا خودم امتحان نکنم قبول نمیکنم