ولی ناامید شدن از آدمهایی که یه روزی همهی امیدمون بودن چقدر تلخه، مثل اونجا که مهدی سهیلی میگه:
وای بر من، تو همانی که امیدم بودی؟
توی فیلم رهایم کن یه دیالوگ بود که میگفت:
من با یه نخ به این دنیا وصلم،اون نخم تویی . .
برای ما دخترا شیرین ترین تبریک
اونیه که بابا میگه:)
روزت مبارک به تو که همیشه دختر بابایی.🤍