شما ببینید امروالقیس چقدر عاشق بوده که گفته: خدایا اگر در او برای من خیری هست، او را نصیب من کن؛
و اگر در او خیری برای من نیست، در او برای من خیری قرار بده و او را نصیب من کن
همینقدر قشنگ :)♥️
یه جا خدا در نهایت همدردی میگه:
وَلَقَدْ نَعْلَمُ أَنَّكَ يَضِيقُ صَدْرُكَ بِمَا يَقُولُونَ یعنی:
«و ما میدانیم سینهات تنگ میشود از آنچه میگویند . .»
یعنی فکر کن اون لحظه هم که دلت از همهی آدما میگیره خدا حسش میکنه:))