01:13
بیداری؟! خواستم بهت یه چیزی بگم
چشاتو ﺑﺮﺍ کسی که ﻣﻌﻨﯽ ﻧﮕﺎﻫﺖ و ﻧﻤﯿﺪونه
ﮔﺮیون نکن و قلبتو خالی نگهدﺍﺭ از دوست
داشتنِ آدم های که باعث میشن تیره و تار شه
و از همه مهم تر خوشحال باش چون تو لایق
روزهای قشنگ تری هستی، خب؟!
دلگویه♡
زان ازلي نور که پرورده اند . .
- اینم شعری که گفتم با صدای خودم میخونم براتون؛)