خونشون اصفهانه
چند وقت پیش رفتن مشهد
از سقاخونه آب آورده
و پست کرده برام .
جدای از سلیقه خوبش تو بسته بندی کادویی که برام خریده ، باید بگم خیلی بامعرفته
خیلی زیاد.
میشود برایش مرد:)♥️
رفیقم
دلگویه♡
تا زمانی که رسیدن به تو امکان دارد ، زندگی درد قشنگیست که جریان دارد.
زندگی درد قشنگیست به جز شب هایش ، که بدون تو فقط خواب پریشان دارد.
دلگویه♡
زندگی درد قشنگیست به جز شب هایش ، که بدون تو فقط خواب پریشان دارد.
یک نفر نیست تورا قسمت من گرداند؟ کار خیر است اگر این شهر مسلمان دارد،
دلگویه♡
یک نفر نیست تورا قسمت من گرداند؟ کار خیر است اگر این شهر مسلمان دارد،
خواب بد دیده ام ای کاش خدا خیر کند ،
خواب دیدم که تو رفتی بدنم جان دارد.
دلگویه♡
یک روز دیگر یک برکت دیگر و فرصت دیگری برای زندگی ... به هر نفس به عنوان یک هدیه از طرف خدا فکر کن
خدای مهربانم ...
تو را سپاس بخاطر روزی دیگر و آغازی نو !