زشت نبود، زیبا هم نبود؛
ازونایی که برای اهلش قشنگ ب چشم میان و به نااهلا جذب نمیدن !
ملاحت بعضیا خصوصی سازی شده اونم نمکِ خاصی داشت هرکی نمیفهمید
سواد چندانی نداشت ولی درک و شعورش بالا بود، #بود الانو نمیگم، الاناش ماجرا داره ....
#بقیهشوبعدامیگم
@Delgooyeツ
مادر اكسير كميابىست كه اگر سرشار از درد و خستگى
هم كه باشد باز هم درمانِ همه دردهايت میشود.
وقتى پيمانه صبر و حوصلهات خالى میشود ، بوسهها و نوازشهاى گرمش همه را پُرميكند.
مادر ايستگاه بهشت است...
هرجا كه بروى و هرچقدر هم خسته و درمانده بازگردى....بازهم فقط آغوش اوست كه آرامش از دست رفتهات را جبران میكند !.
@Delgooyeツ