مادر اكسير كميابىست كه اگر سرشار از درد و خستگى
هم كه باشد باز هم درمانِ همه دردهايت میشود.
وقتى پيمانه صبر و حوصلهات خالى میشود ، بوسهها و نوازشهاى گرمش همه را پُرميكند.
مادر ايستگاه بهشت است...
هرجا كه بروى و هرچقدر هم خسته و درمانده بازگردى....بازهم فقط آغوش اوست كه آرامش از دست رفتهات را جبران میكند !.
@Delgooyeツ