eitaa logo
دلگویه♡
26.7هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
29 فایل
این یک متن طولانیه: ‏«صبر🌱» کپی از فیلم و عکس ها ، و نوشته هایی که اسم نویسنده ندارن ممنوعه؛) فور کنید لطفاً 🤍 تبلیغات:←https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed 💠گروه مشاعــــره در کانال سنجاق شده
مشاهده در ایتا
دانلود
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*بویِ‌مهمونی‌خدا‌ داره‌میاد..🥺
خدایا زانو میزنم در برابر تو تا ایستاده بمانم در برابر جهان :)* -
سلام به ماهی که همه سال انتظارش را می‌کشیدم.
حسین ستوده4_5814389471054929415.mp3
زمان: حجم: 2.8M
شبایِ ماهِ رمضون کاش منم میبردی کربلا یِه ماهِ رمضون..
سحرهای ماه رمضون،صدای رادیو دعای سحر.. چراغ نفتی سفره سحری :))
خوشبخت؟! اونی که سحر‌های ماه رمضون رو تو نجف میگذرونه,
مادربزرگ میگفت: محبت مثل سکه است. اگه تو قلک دل کسی بندازیش، دیگه نمیتونی درش بیاری، مگه اینکه دلش رو بشکونی.
‌ننه: فقط یه هنر رُ باید یاد بگیری اونم تحمله. ‌مریم: تحملِ چی ننه؟ ‌ننه: نگران اون نباش، موضوع کم نمیاری | دلگویه♡
میدونی رسیدن کِی قشنگه؟ بعد از جنگیدن،بعد از سختی،بعد از اشک..! اون‌وقت اون رسیدنه، طعم چایی با عطرِ هل توی بارون می‌ده یا طعم قرمه سبزی‌های جا افتاده مامان یا طعم اون تیکه آخر نون بستنی قیفی، دیدی چقدر لذت بخشه همه‌ش؟ رسیدن بعد سختی هم همینه! اونوقت که از ته دلت میگی آخیششش.. ارزششو داشت اون همه جنگیدن.