حسین ستوده4_5814389471054929415.mp3
زمان:
حجم:
2.8M
شبایِ ماهِ رمضون
کاش منم میبردی کربلا یِه ماهِ رمضون..
مادربزرگ میگفت: محبت مثل سکه است. اگه تو قلک دل کسی بندازیش، دیگه نمیتونی درش بیاری، مگه اینکه دلش رو بشکونی.
میدونی رسیدن کِی قشنگه؟
بعد از جنگیدن،بعد از سختی،بعد از اشک..!
اونوقت اون رسیدنه، طعم چایی با عطرِ هل توی بارون میده یا طعم قرمه سبزیهای جا افتاده مامان یا طعم اون تیکه آخر نون بستنی قیفی،
دیدی چقدر لذت بخشه همهش؟ رسیدن بعد سختی هم همینه! اونوقت که از ته دلت میگی آخیششش..
ارزششو داشت اون همه جنگیدن.