یک شعر معروفی از نظامی هست که میگن:
ای دیوانه لیلایت منم
در رگ پیدا و پنهانت منم...
سال ها با جور لیلا ساختی..
من کنارت بودم و نشناختی..!!
قصه ی خیلی هامونه ، نشناختیم...!
اونجور که باید ...
اونجور که میشه...!!
اگرم نیم شناختی بود مثل مجنون برای طلب لیلی بود..!!
خلاصه الهی اول معشوق خوبی باشیم ،بعد عاشق واقعی.. :)!
@Delgooyeツ