دلگویه♡
سرد است اما میتوان دلگرم بود به خدایی که همین نزدیکی است . . .
#روزتونقشنگ🌞
"استرس" تو رو به این باور میرسونه که همه چیز باید دقیقاً همین حالا انجام بشه!
و "ایمان" این اطمینان رو بهت میده که همه چیز باید در زمانی که، باید اتفاق بیفته...
#ایمانت_رو_بچسب
@Delgooyeツ
یک خود آزاری زیباست که من تنهایم .....
لذتی هست در این زخم که در مرهم نیست
#سیدتقیسیدی
@Delgooyeツ