یک سوال از تو بپرسم؟
تو چرا اینجایی؟!
تو که چترت بر سر همه میچرخد و آبش میچکد بر سر ما..!
تو بگو
با توی بیرحم چه باید کردن؟!
#مخاطب_خاص
اینکه یک مادر درصف نان بایستد چندان عیب نیست، عیب آنجاست که پسرش نانوای محل باشد ...!!!
|آئین عیاری این نیست پسرجان🍃
عشـق
آن بُغضِ عجیبی ست
که ازدوری ِیار
نیمه شب ...
بیـنِ گلو مانـده و جان ּمیگیرد ... :)
_اللهم_الرزقنا_ڪربلا
عزیز جان♡ اینها را گفتم که به اینجا برسم...
گاهی انسانهایی وارد زندگی ادم میشند که قرار نیست بمانند و از آن آدم باشند ولی مدتی میآند تا لذت عاشق شدن را به آدم بچشونند..
اینها رو شما هزاران بار بهتر از من میدونید اما گوش گاهی نیاز به شنیدن دوباره شون داره...