از یه جایی به بعد دیگه فقط دستتو میذاری زیر چونت و میگی ولش کن بالاخره یه چیزی میشه.
. 𝐃𝐞𝐧𝐢𝐳 .
از یه جایی به بعد دیگه فقط دستتو میذاری زیر چونت و میگی ولش کن بالاخره یه چیزی میشه.
کاری نکنید که آدم ها به این مرحله برسند
. 𝐃𝐞𝐧𝐢𝐳 .
اون سکوتی که بعد از قبول کردن اینکه تو نمیتونی چیزیو تغییر بدی خیلی بده .
سکوت بیشتر اوقات معنی خوبی نداره🥲
همیشهخوشحالباشازاینکاوندختریهستیکراجبشحرفزدهمیشهنهاونبدبختیکدارهحرفمیزنه
آنهایی که تا محبت میبینند ، میروند
ریشه ندارند!
وگرنه شما کدام درختی را دیدهاید که باغبانَش را ترک کُند؟
«خاطرات خیلی عجیب هستند، گاهی اوقات میخندیم به روزهایی که گریه میکردیم، و گاهی گریه میکنیم به یاد روزهایی که میخندیدیم.»