به این آرامش و لباس عزایمان نگاه نکنید ، ما ملت امام حسینیم این آرامش ، آرامش قبل از طــــــــوفــــــان است.
#خودم_نوشتم
این سس خرسی به درد نخور (رضا پهلوی) برگشته گفته من از این که دو سرباز آمریکایی مرده (به دَرَک واصل شده) ناراحتم .
-عجیبه برام ، از سقَط شدن اون دوتا عوضی ناراحتی ، از شهادت فرشته کوچولو های تو مدرسه میناب و بیمارستان گاندی ناراحت نیستی اونایی که مظلومانه به شهادت رسیدن اون بچه کوچولو ها چه گناهی داشتن آخه ؛
انقد عوضی و وطن فروشه .
ولی باز هم کلمات نمیتونن کث.افت بودنشو بیان کنن😔
تویی که خوشحالی الان همزمان با تو صهیونیست ها و حرام.زاده ها خوشحالند؛
اگر فکر میکنی خیلی خوشحالی به لغمه ای که خوردی و نطفه ات شک کن .
#خودم_نوشتم
آقا جان روز دهم ماه رمضان ؟!
چه کربلاییست مثل جدّ بزرگوارت همراه با خانواده و زبان روزه شهید شدی ، چه کردی با دل ما؟ مــــظــــلـــوم😭💔
#خودم_نوشتم
Mohsen Chavoshi ~ UpMusicMohsen Chavoshi - Alaj (320).mp3
زمان:
حجم:
13M
مردم !علاج در وطن است .