و فاش بگویم ؛
هیچکس جز آنکه
دل به خدا سپرده است ،
رسم دوست داشتن نمیداند .
- شهیدآوینی
هیچ چیز به اندازه یاد امام حسین ع به ما
قوت ، نشاط و حال خوب نمی دهد !
- استاد پناهیان
اعماق ؛
تو تصورات خودم این مدلی میرم به استقبال اونایی که خیلی دوسشون دارم ؛ دعا میکنم شهید بشن ...
دنیا مشتش را باز کرد !
شهدا گل بودند و ما پوچ
خدا آنها را برد و زمان ما را ...
یجوری حضور اَبوفاضل تو زندگیم حس میشه که دارم جمله ؛ "ابوفاضل نحن بحماک" رو زندگی میکنم.