اعماق ؛
تو تصورات خودم این مدلی میرم به استقبال اونایی که خیلی دوسشون دارم ؛ دعا میکنم شهید بشن ...
دنیا مشتش را باز کرد !
شهدا گل بودند و ما پوچ
خدا آنها را برد و زمان ما را ...
یجوری حضور اَبوفاضل تو زندگیم حس میشه که دارم جمله ؛ "ابوفاضل نحن بحماک" رو زندگی میکنم.