eitaa logo
اعماق ؛
102 دنبال‌کننده
9 عکس
2 ویدیو
0 فایل
نه همه میفهمن نه همه میمونن ! + ذهن‌های که از شلوغی دنیا خسته‌ان و دنبال لایه‌ی بعد میگردن ؛ - فلذا با هم ‌رشد می کنیم.. با هم‌ یاد می گیریم.. رکود نمیخواهیم..🕶️🌱 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_squvtwn&btn=اعماق..
مشاهده در ایتا
دانلود
غم میخورم و حسرت چای خراسان را‌‌ . .
شب را دوست دارم وقتی‌ ست که زندگی سکوت می‌ کند و رویا سخن می‌ گوید ...
به هر حال هر کدوم از ماها یه بخشیمون زلاله!
چقدر نام تو زیباست اباعبدالله ...
هدایت شده از - خانوم‌ مبهم
فقط اونجا که ابتهاج میگه : وقتی همه چیز خوب است ، میترسم ! ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده ایم .
خدایا بابت غصه ای که منو به تو نزدیک تر کرد شکرت..
خدایا به قلبمان عقل بده . .
میگفت من نصف عمرم رو با پوتین خوابیدم !
ای فلک تا کی کلک
و اگر یاری تو نبود من مغلوب شده بودم _ دعای‌عرفه
در نمی‌آید به ذهن و بر نمی‌آید زِ جان آه از این دوری که در نزدیکیِ او می‌کشم ...
به غمی اسیر شدم که اسیرش کردم