از دست دادن هر انسانی که دوستش میداشتم آزار دهنده بود گرچه اکنون متقاعد شدهام که هیچکس کسی را از دست نمیدهد
زیرا هیچکس مالک کسی نیست این تجربه واقعی آزادی است
داشتن مهمترین چیزهای عالم بیآنکه صاحبشان باشی
.دیـباچـه🇮🇷.
بعد از سه بار با صورت خوردن به در و دیوار:
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
مردم تو تاریخ ۴/۵/۶ دارن کلی کار خفن میکنن من همش و خواب بودم بگین که تنها نیستم