این دُختَرهِ
خیلی سَرِ
این اَز اوناست که دِل میبَرهِ
خَطَر دارهِ
مِثلِ مار
آتیش پارهِ
🌀🤏🏻
صرفا چون گاهی از زندگی و آدماش خسته میشیم دلیل نمیشه زندگی رو بزاریم کنار و خیلی مزخرف رفتار کنیم.
عملا زندگی ای که همیشه بی نقص باشه و هیچ وقت کسل نشی ازش زندگی نیست، کارتونه!🎞
حرفم اینه کــــه زندگی کنید؛حتی وقتی که فکر کردید خیلی دیگه داره احمقانه پیش میره.♾
#نصیحتمنبهتو