آری؛
تو را با آهنگ های داریوش یاد میکنم!
تو من را با آهنگ چاووشی یاد کن و از یاد نبر..
ولی من؛
بدون رنگ آبی،داستان های تخیلی،کتاب های جنایی،ستاره ها،خانواده ام و دوستام،طراحی و نقاشی،ایده های تو مغزم ، اون یه نفر، والیبال،هنر ،خواب،شیر کاکائو هیچی نیستم¡!