گاه مرا پس میزنی،گاه باز پیشم میکشی
آنچه دستت داده ام دل است؛افسار نیست!
اگه کسی هستید که تازه به یه مدرسه منتقل شدید و یا قراره بشید باید بهتون بگم یه دوران جهنمی در انتظاره!
پس اگه میخوای تو یه جهنم گیر نکنی خوب گوش کن.
#مدرسه
اکثرا به خاطر رفتن به پایه بعدی مثل شیشم به هفتم یا نهم به دهم این اتفاق میافته که شما میری یه مدرسه کاملاااا غریب
پس صرفا سخته
چون تو مدرسه قرار نیست کل روز درس بخونی و عملا ارتباط گرفتن خیلی مهمه!
#مدرسه
اگه وقتی انتقالی گرفتید و دیدید که نمیتونید با کسی ارتباط بگیرد سعی نکنید بخاطر ناراحت شید یا خودتون رو به گوشه بکشونید!
عملا اول باید رو خودتون تمرکز کنید بعد کم کم ارتباط بگیرید.
مثلا آدمی که خودش درب و داغون باشه کیه که دلش بخواد سمتش بره؟؟!؟
#مدرسه