اگه کسی هستید که تازه به یه مدرسه منتقل شدید و یا قراره بشید باید بهتون بگم یه دوران جهنمی در انتظاره!
پس اگه میخوای تو یه جهنم گیر نکنی خوب گوش کن.
#مدرسه
اکثرا به خاطر رفتن به پایه بعدی مثل شیشم به هفتم یا نهم به دهم این اتفاق میافته که شما میری یه مدرسه کاملاااا غریب
پس صرفا سخته
چون تو مدرسه قرار نیست کل روز درس بخونی و عملا ارتباط گرفتن خیلی مهمه!
#مدرسه
اگه وقتی انتقالی گرفتید و دیدید که نمیتونید با کسی ارتباط بگیرد سعی نکنید بخاطر ناراحت شید یا خودتون رو به گوشه بکشونید!
عملا اول باید رو خودتون تمرکز کنید بعد کم کم ارتباط بگیرید.
مثلا آدمی که خودش درب و داغون باشه کیه که دلش بخواد سمتش بره؟؟!؟
#مدرسه
پس رو خودتون تمرکز کنید اول
مرتب باشید،نمراتتون رو درست کنید،درس بخونید ،اندازه کل سال غیبت نکنید،مودب باشید.
حتما الان بلند میشید میگید وا این چیزا به درد نمیخوره کاملا برعکس خودم به شخصا تو پایه هفتم فقط چون تونستم کنفرانس رو بهتر بدم موفق به این شدم که با بقیه ارتباط برقرار کنم و تا الان هم باهاشون ارتباط دارم :)
#مدرسه