صرفا اگه ساعت ها میشینید روی یه موضوع مهممم فکر میکنید که آقا کدوم رو انتخاب کنم بهتره و بعد به نتیجه رسیدید لطفا همون کارو انجام بدین نه اینکه یهو به یاد بیارید که:
«وای اگه رفیقام مسخرم کنن چی؟اگه کار مضخرفی به نظر بیاد چی؟؟»
نه عزیزم انتخاب تو با مغز توعه نه دل دیگران!
آدما ذاتاً قضاوت میکنن پس چه مشکلی داره که تو با عقاید خودت تصمیمت رو بگیری؟
#نصیحتمنبهتو
از لذت بخشترین کارام اینکه بزارم اتاقم به بدترین شکل شلوغ شه و یهو که حسش بود به بهترین شکل جمعش کنم.
,