در ذهنم دارم خط خطی
نقاشی ای نمانده است
اه و افسوسی دارم
دلداری ای نمانده است
خاک میخورند خاطرات
من در خاطر نمانده ام
دلداری ام ده ای یار
که جز تو کسی نمانده است
افسوس خوران مینالم
که دگر راهی نمانده است
همراهی ام کن
که همراهی جز تو نمانده است
در آغوش بگیر مرا
که در من جانی نمانده است
ای یار مینالم برات
که دگر عاشق نمانده ام
:]
#ساختمن
هدایت شده از آیسو ؛
زندگی به سبک یک دختر فرانسوی ؛ آرام ، مینیمال و دلفریب 🌟.