𝐃𝐫𝐨𝐰𝐧𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦
☆روز دوازدهم: 🌀ادامه«چی میشد اگه . .». چی میشد اگه خیلی رندوم وارد یه بازار کار میشدم و بعد چند سال
☆روز سیزدهم:
🌀 چیزی درباره موسیقی.
از نظر من؛
موسیقی مثل زبان نوشتن میمونه، هر کلمه، هر ریتم، هر صدا و نجوا ازش مثل کلماتی میمونه که ته دل انسان ها خاک میخوره، موسیقی چیزی شبیه زبان اشاره برای بیان احساسات ، دیدگاه ها، عقاید و نظرات میمونه..
-
#نوشتن
افسردگی واقعا بدترین چیزه تنها چیزی که با کلمات نمیشه توصیفش کرد اما وقتی دچارش بشی با تک تک سلول های بدنت حسش میکنی.
#یهاتفاقیبهنامتجربه