هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
آریس ، تو آدمها رو عصبی میکنی، چون هیچکس نمیتونه حدس بزنه توی اون سرت چی میگذره.
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
آریس ، تو هم حق داری که گاهی ضعیف باشی.
دلم نمیخواد ضعیف باشم...
از ضعیف بودن بدم میاد...خیلی بدم میاد..