دلم نمیخواد ضعیف باشم...
از ضعیف بودن بدم میاد...خیلی بدم میاد..
هدایت شده از 25𝒢 تقدیمی
برای یوتا چان ^^
امیدوارم دوستش داشته باشی💐
𝑬𝑵𝑻𝑱 𝑺𝒆𝒏𝒑𝒂𝒚ظرفیت داره هنووزر
واییی خیلی خوب شدههههه
عاشقشممممم