هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
مشکل من اینجاست که حتی تو مجازی هم با ارتباط برقرار کردن با آدما مشکل دارم !
" ESO 422-41"
رایجل نیم قرنیت مبارک:)
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خودتو کمرنگ کردی ، قبلا حتما باید تو روزم باهات حرف میزدم ولی الان دیگه حضورت یا نبودت تو روزم تفاوتی ایجاد نمیکنه..
نمیدونم چی شد فقط یهویی به چشم همه تغییر کردم دیگه اون ادم پر انرژی نبودم ، دیگه نتونستم اونجوری که باید عشق بورزم
شخصیتای من خیلی تضادن
مثلا یکیشون میگه زندگی بدون عشق معنایی نداره و اون یکی میگیه گور بابا احساسات
خود عزیزم ، گاهی اوقات اشکال نداره اگه نتونی چیزی حس کنی
یا حتی درمورد یه موضوع درست حسابی فکر کنی و ایده بدی
نتونی عشق بورزی یا احساسات و افکارتو توضیح بدی
و بقیه حق قضاوتت رو ندارن چون حتی خودتم نمیدونی چه اتفاقی برات افتاده
مراقب خودت باش
★رایجل