شخصیتای من خیلی تضادن
مثلا یکیشون میگه زندگی بدون عشق معنایی نداره و اون یکی میگیه گور بابا احساسات
خود عزیزم ، گاهی اوقات اشکال نداره اگه نتونی چیزی حس کنی
یا حتی درمورد یه موضوع درست حسابی فکر کنی و ایده بدی
نتونی عشق بورزی یا احساسات و افکارتو توضیح بدی
و بقیه حق قضاوتت رو ندارن چون حتی خودتم نمیدونی چه اتفاقی برات افتاده
مراقب خودت باش
★رایجل
DariushDastaye To.mp3
زمان:
حجم:
3.7M
یاد تو هرجا که هستم با منه
داره عمر منو آتیش میزنه
یادم اومد بچه بودم خیلی از سوره های کوچیکو بلد بودم ولی الان فقط حمد و توحیدو بلدم هعی
" ESO 422-41"
شخصیتای من خیلی تضادن مثلا یکیشون میگه زندگی بدون عشق معنایی نداره و اون یکی میگیه گور بابا احساسات
شخصیتای من خیلی تضادن پارت ۲
یکیشون میخواد کل روزشو درحال انجام دادن کارای مفید باشه و اون یکی میخواد فقط تو تخت بمونه و تو گوشی باشه