هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
-پشیمونی و حسرت برای کارهای نکرده خیلی دردناکتره.
هیچوقت چیزی رو از قلم ننداز.
برای یک بار توی زندگیت بیشترین تلاش رو برای رسیدن بکن.
اونقدر تلاش کن که دیگه جایی برای حسرت باقی نمونه.
اونقدر بدو که بعدا نگی اگه یکم محکمتر راه میرفتم میرسیدم.
گفتن این حرف دردش بیشتره،باور کن!
نمیکنی هم نکن..به من چه...
انقد اتاقم بهم ریخته ست و لباس ریخته تشبیهی که میتونم واسش به کار ببرم اینه که شبیه بازار دست فروشا شده