eitaa logo
آدم
17هزار دنبال‌کننده
582 عکس
174 ویدیو
3 فایل
ضعیفِ قاصرِ فانی ارتباط؛ انتقاد؛ انزجار؛ فحش: @Alim313_313 همه اکانت‌های من: توییتر: x.com/Ebnehava ویراستی: virasty.com/Ebnehava تلگرام: t.me/AliEbnehava روبیکا: rubika.ir/Ebnehava سروش پلاس: splus.ir/Ebnehava بااجازه بزرگترا بله: ble.ir/Ebnehava ایتا:
مشاهده در ایتا
دانلود
آدم
قراره ۶ میلیارد دلار از قطر بهمون بدن البته این امتیاز نیست ، پول خودمونه!🙂 که در مقابل کل پول‌های ب
یادتونه توی اون پیام قبلی (ریپلای شده) در مورد شروط حقارت‌آمیز آزادسازی ۶ میلیاردمون نوشته بودم: «فکر کنم دیگه شرط خفت‌بار دیگه‌ای به ذهنشون نرسیده وگرنه اونم می‌ذاشتن»؟! هیچی دیگه! شرط خفت‌بار جدید هم اضافه شد! در ازای پولمون فقط باید محصولات کشاورزی آمریکایی وارد کنیم! یعنی تا اینجا تنها دستاور مذاکره هم دوباره برمی‌گرده تو جیب کشاورز آمریکایی!!! 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 @Ebnehava
آدم
یادتونه توی اون پیام قبلی (ریپلای شده) در مورد شروط حقارت‌آمیز آزادسازی ۶ میلیاردمون نوشته بودم: «فک
. این ماجرای واردات محصولات کشاورزی در ازای پولای بلوکه شده خودمون واقعاً ترسناک و خطرناکه می‌خوان گندم و ذرت و سویای آمریکایی وارد کنن! این می‌تونه منشأ ورود گسترده محصولات آلوده و شروع ترورهای بیولوژیکی و سرطان‌های جدید باشه! برای کسانی که فکر می‌کنن من زیادی بدبین هستم توصیه می‌کنم حتماً برید ماجرای اهدای خون‌های آلوده فرانسوی به ایران رو بخونید!! ان‌شاءالله که مرتکب این حماقت بزرگ نشیم!!! @Ebnehava
آدم
. 👆یاد این خبر هم افتادم!! 🙂🙂 انتقام اون فشاری که روی کشاورزای آمریکا بود هم می‌خوان بگیرن!!!! @Ebnehava
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اشیاء تیز رو از خودتون دور کنید بعد ویدیو رو پلی کنید! @Ebnehava
این تصویر وبسایت «ردیاب هزینه‌های آمریکا در جنگ با ایران» هست که تا امروز هزینه آمریکا در جنگ ۴۰ روزه رو معادل ۱۱۳ میلیارد دلار حساب کرده معادل ۱ میلیارد و ۱۳۳ میلیون بشکه نفت ۱۰۰ دلاری معادل ۱/۵ سال صادرات نفت ایران این فقط و فقط هزینه آمریکاست، و هزینه رژیم صهیونیستی، امارات، عربستان، قطر، کویت، انگلستان… و کشورهای دیگه که به در حمله به ایران شرکت کردن رو نیاورده مظلومیت نیروهای نظامی ما اینجاست که با ۲۰ میلیون بشکه، مقابل این اعداد از کشور دفاع کردن، دست برتر رو گرفتن و تحویل دیپلمات هایی مثل آقای پزشکیان دادند هیچ حرفی برای گفتن نمی‌مونه @ali_bitarafan5
هدایت شده از عـــیّار
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهم/صداسیما هم تایید کرد که همه به جز نماینده رهبر انقلاب در شعام رأی مثبت به تفاهم دادن؛ دلم سوخت واقعاً خدا اون یک نفر رو برای رهبری و مردمِ خیابون حفظ کنه @ayyarom
آدم
احمق‌ها این فیلم‌ها رو برای تخریب جلیلی منتشر کردن ، حالا تمام این ویدیوها شدن سند ولایت‌مداری جلیلی
! ۱- از چند روز پیش که پیام حضرت آقا منتشر شد و مشخص شد ایشون هم با توافق و هم با اصل مذاکره مخالفت داشتن؛ رسانه‌ها و پروژه‌بگیرهای معلوم‌الحالِ وفاقی و اصلاح‌طلب (که تا چند روز پیش به جلیلی فحش می‌دادن و می‌گفتن جلیلی رأی مخالف داده) ؛ یهو ۱۸۰ درجه تغییر موضع دادن و یه خبر دروغ منتشر کردن که اون رأی مخالف برای جلیلی نبوده!! اما منشأ این شایعه که این اکانت‌های پروژه‌ای منتشر کردن کجا بود؟! ۱/۴ ادامه 👇👇👇 @Ebnehava
آدم
#مهم! ۱- از چند روز پیش که پیام حضرت آقا منتشر شد و مشخص شد ایشون هم با توافق و هم با اصل مذاکره مخا
۲- منشأ اون خبر فیک و دروغ ، شخصی به نام محمد نگینی‌پور بود که چند روز قبل مدعی شده بود اونی که رأی مخالف داده یه فرمانده نظامی بوده!! (اسکرین سمت راست) اما همین نگینی‌پور جمعه ۲۹ خرداد اون پیام قبل رو حذف کرد و یه پیام جدید زد و خودش گفت که اشتباه شده و اونی که رأی مخالف داده آقای جلیلی بوده!! (اسکرین سمت چپ) اما پروژه‌بگیرهای وفاقی دیگه این پیام جدید رو منتشر نکردن و هم‌چنان دارن دروغ می‌بافن میگن جلیلی رأی موافق داده!!! ۲/۴ ادامه👇👇👇 @Ebnehava
آدم
۲- منشأ اون خبر فیک و دروغ ، شخصی به نام محمد نگینی‌پور بود که چند روز قبل مدعی شده بود اونی که رأی
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۳- البته ماجرا فقط به اون پیام نگینی‌پور ختم نمیشه و حتی توی صداوسیما هم اینو اعلام کردن که تنها رأی مخالف برای آقای جلیلی بوده یعنی تنها کسی که هم‌نظر حضرت آقا بودن ، آقای جلیلی بوده! ۳/۴ ادامه 👇👇👇 @Ebnehava
آدم
۳- البته ماجرا فقط به اون پیام نگینی‌پور ختم نمیشه و حتی توی صداوسیما هم اینو اعلام کردن که تنها رأی
۴- گذشته از همه موارد قبل ؛ حتی خود سعید آجرلو که از نزدیک‌ترین آدما به قالیبافه و عضو تیم رسانه‌ای مذاکره‌کننده‌ها هم هست ، گفته بود که رأی مخالف برای جلیلی بوده حتی رسانه‌های وفاقی و اصلاح‌طلب هم کلی تیتر علیه جلیلی زده بودن با همین عنوان!! اما خب مزدوران رسانه‌ای هیچکدوم از این موارد رو نمی‌خوان ببینن و هنوز دارن اون شایعه کثیف رو تکرار میکنن!! ۴/۴ @Ebnehava
👆این مطلب آخری که توی ۴ پست زدم، موضوع خیلی مهمیه. لطفاً توی گروه‌ها و کانال‌هایی که دارید فوروارد کنید‌ ایشالا تو عروسی‌تون جبران کنم 😅