eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
آخر میدانی.. گاهی اوقات، رنج فقط رنج است ! نه مرا قوی‌تر می‌کند، نه ز من شخصیت می‌سازد ؛ فقط دردآور است .
قطع شدن ارتباطمون با بعضیا حکمت نیست ، برکته .
هرچه پیش‌آید ؛ خوش‌آید ما که خنــدان میرویـم .
گاهی بهترین کاری که می‌توانی برای کسی که دوستش داری انجام دهی رها کردن اوست ـ تا بتواند به آن کسی تبدیل شود که در کنار تو هرگز تحقق نمی‌یافت.
اگر خودمان را دوست نداشته باشیم، چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم دیگران ما را دوست داشته باشند؟ _چگونه خودمان را دوست داشته باشیم
هر وقت خواستی عیب کسی را بگیری یادت باشد همه مردم مزایای تو را نداشتند ..
- ‏از نشونه‌های احساس امنیت در حضور یک نفر، پرحرف شدنه.
با فنجان چای هم میشود مست شد اگر.. همنشینت آن کسی باشد که میخواهی..