آخر میدانی..
گاهی اوقات، رنج فقط رنج است !
نه مرا قویتر میکند، نه ز من شخصیت میسازد ؛
فقط دردآور است .
گاهی بهترین کاری که میتوانی برای کسی که دوستش داری انجام دهی رها کردن اوست ـ تا بتواند به آن کسی تبدیل شود که در کنار تو هرگز تحقق نمییافت.
اگر خودمان را دوست نداشته باشیم، چگونه میتوانیم انتظار داشته باشیم دیگران ما را دوست داشته باشند؟
_چگونه خودمان را دوست داشته باشیم
هر وقت خواستی عیب کسی را بگیری
یادت باشد
همه مردم مزایای تو را نداشتند ..
' دیالوگهایحـق :
- از نشونههای احساس امنیت در حضور یک نفر، پرحرف شدنه.
تا صبح هم از حق بودن این جمله بگم، کم گفتم.
با فنجان چای هم میشود مست شد
اگر.. همنشینت آن کسی باشد که میخواهی..