eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
هرچه پیش‌آید ؛ خوش‌آید ما که خنــدان میرویـم .
گاهی بهترین کاری که می‌توانی برای کسی که دوستش داری انجام دهی رها کردن اوست ـ تا بتواند به آن کسی تبدیل شود که در کنار تو هرگز تحقق نمی‌یافت.
اگر خودمان را دوست نداشته باشیم، چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم دیگران ما را دوست داشته باشند؟ _چگونه خودمان را دوست داشته باشیم
هر وقت خواستی عیب کسی را بگیری یادت باشد همه مردم مزایای تو را نداشتند ..
- ‏از نشونه‌های احساس امنیت در حضور یک نفر، پرحرف شدنه.
با فنجان چای هم میشود مست شد اگر.. همنشینت آن کسی باشد که میخواهی..
همیشه صدِخودم ُگذاشتم تو ذوقِ کسی نزنم‌،اما در قبالش همه صدِشون ُگذاشتن تو ذوقم بزنن ((:
خداحافظی نکردن، بدترین نوعِ خداحافظیه؛ نه حرفی، نه توضیحی، یهو به خودت میای می‌بینی تو موندی و یک میلیون چرا.
گاهی باید فرو ریخت برای بنایی جدید..ـ «24 تیر1404»