گاهی بهترین کاری که میتوانی برای کسی که دوستش داری انجام دهی رها کردن اوست ـ تا بتواند به آن کسی تبدیل شود که در کنار تو هرگز تحقق نمییافت.
اگر خودمان را دوست نداشته باشیم، چگونه میتوانیم انتظار داشته باشیم دیگران ما را دوست داشته باشند؟
_چگونه خودمان را دوست داشته باشیم
هر وقت خواستی عیب کسی را بگیری
یادت باشد
همه مردم مزایای تو را نداشتند ..
' دیالوگهایحـق :
- از نشونههای احساس امنیت در حضور یک نفر، پرحرف شدنه.
تا صبح هم از حق بودن این جمله بگم، کم گفتم.
با فنجان چای هم میشود مست شد
اگر.. همنشینت آن کسی باشد که میخواهی..
همیشه صدِخودم ُگذاشتم تو ذوقِ کسی نزنم،اما در قبالش همه صدِشون ُگذاشتن تو ذوقم بزنن ((:
خداحافظی نکردن، بدترین نوعِ خداحافظیه؛ نه حرفی، نه توضیحی، یهو به خودت میای میبینی تو موندی و یک میلیون چرا.