' دیالوگهایحـق :
- از نشونههای احساس امنیت در حضور یک نفر، پرحرف شدنه.
تا صبح هم از حق بودن این جمله بگم، کم گفتم.
با فنجان چای هم میشود مست شد
اگر.. همنشینت آن کسی باشد که میخواهی..
همیشه صدِخودم ُگذاشتم تو ذوقِ کسی نزنم،اما در قبالش همه صدِشون ُگذاشتن تو ذوقم بزنن ((:
خداحافظی نکردن، بدترین نوعِ خداحافظیه؛ نه حرفی، نه توضیحی، یهو به خودت میای میبینی تو موندی و یک میلیون چرا.