من کسی و از زندگیم حذف نکردم
همشون تو حادثهای دردناک به اسم اعتماد مردن.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
' دیالوگهایحـق :
اگه یه روز نبودم ، با رفاقتمون یادم بیوفت .
مشتی تو همیشه باید باشی💙🚶🏻♀
نتیجهی تواضُعِ بیش از حد ،
شنیدنِ نصیحت از یک اَبلَه است.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
شاعر شدنم دست ِ خودم نیست به ولله ؛
هر جمله که با اسم ِ تو گفتم ، غزلی شد
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آن که میخواهد غمی بردارد از روی دلم ،
کاش دل را از شکاف سینهام ، بیرون کند ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰