eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
من کسی و از زندگیم حذف نکردم همشون تو حادثه‌ای دردناک به اسم اعتماد مردن. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اگه یه روز نبودم ، با رفاقتمون یادم بیوفت .
نتیجه‌ی تواضُعِ بیش از حد ، شنیدنِ نصیحت از یک اَبلَه است. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
شاعر شدنم دست ِ خودم نیست به ولله ؛ هر جمله که با اسم ِ تو گفتم ‌، غزلی شد 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
شمایل تو بدیدم نه هوش ماند و نه عقلی:) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آن که می‌خواهد غمی بردارد از روی دلم ، کاش دل را از شکاف سینه‌ام ، بیرون کند .. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
_ و تو جبـران نمی‌شـوی حتـیٰ به گریه‌های ِعمیــق ! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
هیچوقت دیر نیست.. فقط بعضی وقتا دیگه ارزششو نداره 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
بسـم ‌اللّٰه‌الرحـمن‌الرحیم
- شـانه‌ات را دیـر آوردی سرم را بـاد بـرد :) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰