' دیالوگهایحـق :
اگه یه روز نبودم ، با رفاقتمون یادم بیوفت .
مشتی تو همیشه باید باشی💙🚶🏻♀
نتیجهی تواضُعِ بیش از حد ،
شنیدنِ نصیحت از یک اَبلَه است.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
شاعر شدنم دست ِ خودم نیست به ولله ؛
هر جمله که با اسم ِ تو گفتم ، غزلی شد
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آن که میخواهد غمی بردارد از روی دلم ،
کاش دل را از شکاف سینهام ، بیرون کند ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
کار من چیست ؟ نشستن به روی زانوی تو .
کار تو چیست ؟ بگو ، شانه به موها مثلاً
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰