eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
از خواب چو برخیزم! اول تو به یاد آیی 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌ ما فقط آرزو کردیم که بزرگ شیم، چه می‌دونستيم قراره اینطوری شه . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آشوب جهان و جنگ دنیا به کنار .. بحران ندیدن تو را من چه کنم ؟ :) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
صورتت را به چه تشبیه کنم در شعرم؟ ماه بیجا بکند مثل تو زیبا بشود ! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یچیزی فردا 22بهمنه.. 🧿👀 قابل توجه بعضیا
داشتم فکر میکردم یعنی خدا چقدر دوستم داشته که منو از گذشتم و تک تک آدماش یهو بیرون کشید و نجاتم داد ؟ 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰