' دیالوگهایحـق :
بهترین پشیمونی تغییر رفتاره، نه ببخشید 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تغییر رفتارم بده فایده نداره
نامههاشو پاره کردم🚶🏻♀
' دیالوگهایحـق :
تغییر رفتارم بده فایده نداره نامههاشو پاره کردم🚶🏻♀
بعضی خاطرات به عنوان یادگار زخم خودشونو به جا میذارن
' دیالوگهایحـق :
بعضی خاطرات به عنوان یادگار زخم خودشونو به جا میذارن
تمایل زیادی دارم همون زخمو برای خودشونم به یادگار بزارم🥲
' دیالوگهایحـق :
˹ 𝐄𝖻︎𝐭𝖾𝐝𝗂𝐚𝐥𝗈𝐭g | دیـٰـالوگ ˼
سنگی در گلویم گیر کرده است
که نامش را "بغض" مینامند:)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
شاید یکی از نشونه های رشد ؛ همین راحت کنار گذاشتن آدمای سمی باشه..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰