لحظاتی در زندگی همهی ما هست
که نمیتوانیم در موردش صحبت کنیم ،
نمیتوانیم احساساتمان را تبدیل به کلام
کنیم و قطعا در آن لحظات یا عاشق
شدهایم و یا کسی را از دست دادهایم
وجه اشتراک روزهایِ بی کلامِ ما در
حس کردنِ نهایت عشق و نهایتِ غم
است نهایتِ دلبسته شدن و نهایتِ
از دست دادن . . اگر در آن لحظات
قرار گرفتید ، تلاش نکنید آن را تبدیل
به کلمات کنید ، اشکها خود کلامی
شاعرانهاند به اشکهایتان اعتماد کنید
اشکهایی که از سر پذیرش باشند نه
از درماندگی و مقاومت :))))
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
آدم ها تمام نمیشوند .
آدمها نیمه شب ، با همهی آنچه در
پسِ ذهن تو برایت باقی گذاشتهاند
به تو هجوم میآورند . .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
••
https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663
- ناشناسمون 🌌 ' 💙..
هـرچـه میخـواهـد دل ِتنگـت بـگـو :
••
ولی اون آدمایی که باهاشون دوست شدی و فک نمی کردی ی روزی بشن از مهمترین آدمای زندگیت :)))
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰