♨️🔺رفراندوم از این بهتر، تو دنیا سراغ دارید ؟!
📸فراخوان طرفداران جمهوری اسلامی/فراخوان براندازان جمهوری اسلامی!
@Emam_kh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاطره شنیدنی آقای رستم قاسمی وزیر سابق نفت ، وزیر راه از فحش راننده تاکسی به او
⭕️ چنین وزیر مردمی بود خدا رحمتش کنه
#دولت_مردمی
#رستم_قاسمی
@Emam_kh
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
بسم الله الرحمن الرحیم
🔹 آیه_54_سوره_بقره
🌷 وَإِذْ قَالَ مُوسَى لِقَوْمِهِ یاَقَوْمِ إِنَّكُمْ ظَلَمْتُمْ أَنْفُسَكُم بِاتِّخَاذِكُمُ الْعِجْلَ فَتُوبُواْ إِلَى بَارِئِكُمْ فَاقْتُلُواْ أَنفُسَكُمْ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ عِندَ بَارِئِكُمْ فَتَابَ عَلَيْكُمْ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ
🍀 ترجمه:و زمانى كه موسى به قوم خود گفت: اى قوم من، شما با (به پرستش) گرفتن گوساله، به خود ستم كردید. پس به سوى پروردگار خود توبه كنید و هوا و هوس های نفسانی خود را بکشید، این كار براى شما در پیشگاه پروردگارتان بهتر است، پس خداوند توبه ى شما را پذیرفت، زیرا او توبه پذیر مهربان است
🔴 #خداوند در این آیه درباره بنی اسرائیل خاطره ای را یاد آوری می کند. و اذ قال موسی لقومه یا قوم( و زمانی که موسی به قوم خود گفت ای قوم من)این لفظ ای قوم من سخنی کاملا نرم و #عاطفی است.آدمی هر خطا و لغزشی که می کند در واقع به نفس خود ظلم می کند به این خاطر در ادامه آیه می فرماید انکم ظلمتم أنفسکم باتخاذکم العجل(شما با به پرستش گرفتن گوساله به خود ستم کردید) #گناه و خطا انسان را از خدا دور می کند به این خاطر در ادامه می فرماید فتوبوا الی بارئکم( پس به سوی پروردگار خود توبه کنید) بارئکم:یعنی پروردگارتان که پاک و منزه است
🔴 فاقتلوا أنفسکم(یعنی هوا و هوس های نفسانی خود را بکشید)و هوس ها را از بین ببرید. در برابر هوس ها باید ایستاد و با آنها مقابله کرد تا از بین برود. دلم می خواهد را باید کنار بگذاریم و ببینم #قرآن چه می گوید و مطابق قرآن عمل کنیم. ذلكم خیر لکم عند بارئکم( و این کار برای شما در پیشگاه پروردگارتان بهتر است) فتاب علیکم إنه هو التواب الرحیم( پس خداوند #توبه شما را پذیرفت زیرا او توبه پذیر مهربان است)
🔹 پیام های آیه 54 سوره بقره 🔹
✅ مردم را با #محبّت براى پذیرش حدود الهى آماده كنید.(ای قوم من که در ابتدای آیه آمده است)
✅ #شرک و گوساله پرستی، ظلم به نفس است. و هر خطایی که انسان مرتکب می شود در واقع به نفس خود ظلم کرده است.
✅ خداوند برای آدمی توبه قرار داده است تا خطاها و گناهان خود را جبران کند.
✅ هواها و هوس های نفسانی را باید از بین برد.
✅ اساس دستورات الهی به نفع خود انسان است.
تفسیر_یک_دقیقه_ای_قرآن
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🌹حضرت #امام_خامنه_ای
(مدّظلّه العالی)
🍀انتظار فرج بہ معناۍ نشستن، بیعملی و چشم بہ در دوختن نیست بلکه بہ معناۍ آماده شدن و اقدام کردن براۍ دستیابی بہ آیندهۍ روشن و وعدهۍ داده شده است. بہ همین علّت براۍ ایجاد جامعهۍ مهدوۍ باید هم خودسازۍ کرد و هم بہ قدر توان دگرسازۍ، و محیط پیرامونی را بہ جامعهۍ مهدوۍ کہ جامعهۍ قسط، عدالت، معنویت، معرفت و برادرۍ و عزّت است، نزدیک کرد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#الّلهُمَّ_عَجِّلْ_لِوَلِیِّکَ_الْفَرَجْ
🇮🇷 @Emam_kh
مجازات اغتشاشگران با قاطعیت پیگیری خواهد شد
رئیسجمهور در آیین تجلیل از خانوادههای شهدای مدافع امنیت:
🔹آرامش و امنیت امروز شهرهای ما به برکت خون جوانان عزیزی است که در برابر هجوم اغتشاشگران ایستادند.
🔹اگر چه غم از دست دادن آنها برایمان بسیار دشوار است، اما دستاورد خون پاک آنها ناامیدی دشمن بود.
🔹شناسایی، محاکمه و مجازات اغتشاشگران و عوامل شهادت نیروهای حافظ امنیت با قاطعیت پیگیری خواهد شد.
@Emam_kh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بهبه چخبر بوده بابل...
دو هفته ضد انقلاب فراخوان داد، همه شبکهها و کانالها و پیجها رو فراخوان تمرکز کردن که این سه روز بخصوص ١۶ آذر بیان بیرون، کسی نیومد
بابل یه فراخوان کوچیک داد بمناسبت ایام فاطمیه، ببینید چه جمعیتی اومده.
تازه بابل یه شهر کوچیک از ایرانمون هستش...
خداوکیلی مسئولین باید قدر این مردم غیرتمند رو بدونن یکم بیشتر کار کنن براشون. باغیرت بیشتر...
🇮🇷 @Emam_kh
فلسفه و اعدام!
اینکه سکولارها با #اعدام مخالفت میکنند، مربوط به یک احساس فردی است. این مساله چند قرن فلسفه دارد!
از #کانت شروع هم شده این ماجرا!
کانتی که بنیادیترین حق بشر را حق حیات میداند.
فلذا شما میتوانی هر کاری بکنی و نهایت مجازاتی که خواهی داشت زندان است نه اعدام.
درحقیقت وقتی از حق بنیادین صحبت میشود به حقی اشاره میکنیم که نمیتوان از دیگری سلب کرد مگر اینکه آن دیگری، بخواهد همان حق را از شما بگیرد.
حتی بعد از اینکه حق حیات را از شما گرفت هم نمیتوانید او را قصاص کنید. فقط همان لحظهای که قاتل میخواهد شما را بکشد میتوانید او را بکشید
این نگاه کانت ناشی از این است که نگاهش به انسان کاملا مادی است و هیچ درکی از تکامل روحی و تعالی انسان ندارد.
او نمیفهمد که حق ابتدائی بشر حق تکامل است نه حق حیات. تا آنجا که فرد حاضر است جانش را بدهد اما کسی جلوی رشد و تکاملش را نگیرد.
خواهیم گفت اولا که حیات فقط حیات مادی نیست و این حیات بعد از مرگ ادامه دارد. ثانیا انسان اگر قرار باشد بین سقوط و مرگ یکی را انتخاب کند قطعا سقوط را انتخاب میکند. خودکشیهای فراگیری که در غرب وجود دارد دقیقا نشانه همین مساله است. به پوچی رسیدن در حالیکه حیات مادی وجود دارد.
اما نظر بزرگان اسلام مثل شهید مطهری این است که حق تکامل حق بنیادین بشر است. یعنی شما میتوانی جان یک نفر را بگیری اما حق نداری جلوی تکاملش را بگیری.
یعنی اگر جنایتکارترین انسان هم باشد مثلا حق توبه و بازگشت به سوی خدا را نمیتوان از او سلب کرد حتی اگر بعد از توبه اعدام شود
در روایتی آمده است فرد گناهکاری خدمت رسول خدا صلی الله علیه و آله رفت و گفت من گناه کردم و حد را بر من جاری کنید و من را بکشید.
این یعنی فرد برای نجات از عذاب جهنم حاضر است حیات مادی اش را بدهد ولی پاک در پیشگاه خداوند حاضر شود.
حال اگر فردی جلوی تکامل فرد یا افراد دیگر (جامعه) را بگیرد جانش ارزشی نخواهد داشت.
چه برسد به اینکه هم بخواهد جلوی تکامل دیگران رابگیرد و هم جانشان را به مخاطره بیاندازد
#محسن_شکاری و دیگر محاربان از این جنس هستند و حکم اعدام برای آنها مجازات کمی است
نکته مهم اینجاست که اگر کسی با حکم قطعی و ضروری دین مخالفت کند مرتد است. حکم اعدامِ محارب، حکم قطعی و ضروری دین است و اگر کسی با این حکم مخالفت کند و مثلا آن را غیرانسانی بخواند حکمش ارتداد است. اتفاقی که در مورد جبهه ملی افتاد و امام به خاطر مخالفتشان با حکم قصاص حکم ارتدادشان را داد.
#حسین_عباسی_فر
🇮🇷 @Emam_kh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از حضرت زهرا سلاماللهعلیها کم بگیری ضرر کردی😔
🔰 حجتالاسلام_عالی
@Emam_kh
🏴 آرایش کردن بانوان در ایام عزاداری
🔷س ۶۴۲۷: آیا آرایش کردن و ابرو برداشتن خانم ها و یا کوتاه کردن موی سر و صورت آقایان در ایام عزاداری و سوگواری اهل بیت علیهم السلام اشکال دارد؟
✅ج: اگر به گونه ای باشد که هتک حرمت ایام عزاداری محسوب شود جایز نیست و در غیر این صورت، فی نفسه اشکال ندارد.
📕منبع: khamenei.ir
@Emam_kh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀 غـروبجمعـهرادریابید
✍از فاطمه زهرا(س) نقل شده است:از رسول خدا شنیدم که میفرمود:
به راستی، در جمعه ساعتی است که اگر مرد [و زن] مسلمان در آن ساعت از خدای عزیز و جلیل خیری درخواست کند، به او داده میشود".لذا عرض کردم:
ای رسول خدا! آن کدام ساعت است؟ فرمود: "اذا تُدلی نصفَ عین الشمس للغروب؛ وقتی نصف قرص خورشید غـروب کرد".
✅زید در ادامه میگوید:
حضرت فاطمه(س) همیشه [جمعهها] به غلامش میفرمود: بر بلندی برآی و هرگاه دیدی نصف قرص خورشید به غروب نزدیک شده است، به من اعلام کن تا دعـا کنم".
📚وسائل الشیعه، ج۵، ص۶۹
اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
@Emam_kh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ غروب جمعه و استجابت دعا
شيخ طوسى رحمة اللّه فرموده:
هنگام اجابت دعا ساعت آخر روز جمعه تا غروب آفتاب است،
سزاوار است #مؤمن در آن ساعت بسيار دعا كند.
و روايت شده: ساعت اجابت دعا، هنگامى است كه نيمى از خورشيد #غروب كرده باشد و نيمه ديگر آن در مغرب ديده شود.
حضرت فاطمه عليها السّلام در آن هنگام دعا مى كرد، بنابراين دعا در آن ساعت مستحب است.
و دعايى را كه از پيامبر صلى اللّه عليه و آله روايت شده #مستحب است در ساعت اجابت دعا بخواند و آن دعا اين است:
سُبْحَانَكَ لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ يَا حَنَّانُ يَا مَنَّانُ يَا بَدِيعَ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ يَا ذَا الْجَلالِ وَ الْإِكْرَامِ
📗مفاتیح الجنان
اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
@Emam_kh
🖤🌹🖤🌹🖤🌹🖤🌹
داستان«سقیفه»
#قسمت :هفدهم
علیِ مظلوم. چون بی وفایی مسلمان نماها و حیله گری اهل مدینه را دید و یاری نیافت برای جهاد و احقاق حق خدا، به توصیه ی پیامبر(ص) ،«خانه نشینی» را برگزید و مشغول جمع آوری و ترتیب قرآن شد و از خانه خارج نشد تا قرآنی را که در اوراق پراکنده و پاره پاره بود ، جمع کند.
همه ی آنچه که بر پیامبر(ص) نازل شده بود، آنچه قابل تأویل بود و ناسخ و منسوخ را جمع آوری نمود و با دست مبارک خود ،آن را نگاشت.
ابوبکر که خود را خلیفه می خواند ،قاصدی به درب خانه ی امیرالمؤمنین فرستاد و به او پیغام داد: ای علی(ع) ،از خانه بیرون آی و با ما بیعت کن!
و علی(ع)، این مردترین مرد دنیا و تنهاترین ولیِّ زمان، جواب فرستاد: من مشغولم و با خود قسم یاد کرده ام که عبا به دوش نیاندازم جز برای نماز ، تا قرآن را جمع آوری و مرتب کنم.
وقتی این خبر به ابوبکر و عمر رسید، آن دو عبیده و مغیره را فراخواندند و از آنها نظریه ای خواستند، تا دوباره برخورد با علی (ع) را به شورا کشانند.
همه نظرشان بر این بود که علی(ع) به پشت گرمی همسرش زهرا(س) و عباس بن عبدالمطلب ،عموی پیامبر(ص) است که با آنها بیعت نمی کند ، پس باید نقشه ای می کشیدند تا این دوحامی را از سر راه برمیداشتند...
بحث شان به دراز کشید ، فاطمه (س)را نمی شد به هیچوجه از علی(ع) جدا کرد ،چون همگان واقف بودند که فاطمه(س) جانِ علی(ع)ست و علیِ نَفَس فاطمه..... کجا می شود بین جان و نفس جدایی انداخت؟؟؟
همه می دانستند که اگر پایش بیافتد ،علی در راه فاطمه جان می دهد و فاطمه خود را فدایی علی می کند.
همگان اقرار می کردند که زهرا همان حیدر است و حیدر همان فاطمه است. پس این روح در دوجسم را به هیچ وجه نمی توان از هم جدا نمود .....
پس باید اول فکری به حال عباس می کردند ، در این هنگام مغیره بن شعبه گفت: به نظر من اول باید با عباس بن عبدالمطلب ملاقات کنید و او را به طمع بیاندازید که برای تو و نسل هایت هم نصیبی از خلافت خواهد بود ، با این سیاست او را از علی بن ابی طالب جدا سازید، زیرا اگر عباس بن عبدالمطلب با شما باشد ، این خود دلیلی برای مردم ظاهر بین است و مقابله ی ما با علی بن ابی طالب کار آسانی ست...
ابوبکر و عمر و ابو عبیده این نظریه را پذیرفتند و هر سه با هم به سراغ عباس رفتند و این در حالی بود که چند روز بیشتر از رحلت پیامبر(ص) نمی گذشت.
وقتی ابوبکر پیش روی عباس قرار گرفت گفت :....
ادامه دارد
🖊به قلم :ط_حسینی
🖤🌹🖤🌹🖤🌹🖤🌹
🖤🌹🖤🌹🖤🌹🖤🌹
داستان«سقیفه»
#قسمت : هجدهم
ابوبکر بادی به غبغب انداخت ، گلویی صاف کرد و گفت : خداوند محمد(ص) را به عنوان پیامبر شما و صاحب اختیار مؤمنان فرستاده است.
خدا بر مردم منت نهاد و او را از میان همین مردم قرار داد تا اینکه پیامبر را به پیش خود فراخواند و «ریاست مردم را به خود آنها واگذار کرد تا خودشان، مصلحت خویش را به اتفاق ،اختیار کنند» مردم هم مرا به عنوان والی خود و مسؤل کارهایشان انتخاب کردند و من به یاری خدا هیچ سستی و حیرت و ترسی به خود راه نمی دهم و فقط به یاری خدا توفیق خواهم یافت ، لکن مخالفی دارم که بر خلاف مردم سخن می گوید و تو را پناه خویش قرار داده و تو هم قلعه ای محکم و خواستگار و پناهی امن برای او شده ای!
ای عباس؛ تو هم باید یا بر آنچه که همگان اتفاق دارند و هم رأی شده اند ، داخل شوی یا مردم را از عقیده شان برگردانی، حال ما پیش تو آمده ایم و پیشنهادی برایت داریم ، ما می خواهیم سهمی از خلافت برای تو قرار دهیم تا برای تو نسل بعد از تو این نصیب و سهم باشد، زیرا تو عموی پیامبری، اگر چه مردم با اینکه مقام تو و رفیقت علی را می دانند ، اما در خلافت ازشما رویگردانی کردند.
در این هنگام عمر هم به سخن در آمد تا آتش حرفهای ابوبکر را تند تر کند و عباس بن عبدالمطلب را به هر طریق شده با خود همراه کند تا دست از حمایت علی(ع) بردارد، پس ادامه ی سخنان ابوبکر را گرفت و گفت:به والله، از طرف دیگر ای بنی هاشم،بر پیامبرتان افتخار دارید،پیامبر از خانواده ی شماست...
ای عباس؛ برای حاجتی نزد تو نیامدیم اما خوش نداریم که ایراد و فتنه ای بر سر آنچه که مسلمانان برآن توافق کرده اند پیش آید و شما در مقابل ما قرار بگیرید، به صلاح خود و مردم نظر دهید!!
عباس بن عبدالمطلب ،سخنان این دو را که نه مطابق با عقل و منطق و نه مطابق با حکم خداوند بود شنید و در پاسخ گفت : خداوند محمد(ص) را همانطور که گفتی به عنوان پیامبر و صاحب اختیار مردم مبعوث کرد ، اگر تو خلافت را بنا به حکم و امر پیامبر گرفته ای که همگان میدانند این حق ماست که غصب کرده ای و اگر به درخواست مؤمنین است، ما هم از آن مؤمنین بودیم و لیکن از خلافت تو اطلاع نداشتیم و مشاوره و سؤالی هم در این مورد از ما نکردی و بدان ما هم به خلافت تو رضایت نمی دهیم ،زیرا ما هم از مؤمنان هستیم ،اما تو را دوست نداریم و خلافت تو را قبول نداریم.
اما اینکه گفتی برای من هم سهم و نصیبی در خلافت باشد : اگر خلافت اختصاص به تو دارد برای خودت نگهدار که ما احتیاج به حق تو نداریم و اگر حق مؤمنین است پس تو حق نداری راجع به حقوق آنان دستور بدهی و یا اظهار نظر بکنی و اگر حق ماست (که طبق امرپیامبر و حکم خدا از ماست) ما به قسمتی از آن راضی نمی شویم(یعنی خلافت را غصب کردی ، باید آن را بگردانی).
اما آنچه توگفتی ای عمر، که پیامبر از ما و شما است. بدان که پیامبر درختی است که ما شاخه های آن و شما همسایگان آن هستید، پس ما از شما سزاوارتریم.
واما آنچه گفتی که از خواسته های پراکنده می ترسیم، بدان کاری را که شما آغاز کرده اید ،ابتدای پراکندگی و اختلاف است.....
و خداوند یاری کننده است.
و اینچنین بود که توطئه عمر و ابوبکر برای جلب حمایت عباس از خلافت غصبی شان ، نافرجام ماند.
و پس از این مناظره ، عباس بن عبدالمطلب شعری سرود به این مضمون و در هر کجا و هر زمان آن را می خواند تا به گوش همگان برسد:
گمان نمی کردم خلافت از بنی هاشم و از میان آنها از ابی الحسن علی(ع) انحراف پیدا کند.
آیا علی(ع) اولین کسی نیست که به طرف قبله نماز خواند؟آیا او عالم ترین مردم به آثار و سنت های پیامبر نیست؟آیا او نزدیک ترین مردم در دوران زندگی نسبت به پیامبر نبود؟ آیا او همان کسی نبود که جبرئیل در غسل و کفن پیامبر یار او بود؟همان کسی که آنچه همه ی خوبان دارند او به تنهایی دارد و خوبی های او در این مردم نیست...
هان ای مردم؛ چه کسی شما را از اوجدا کرد؟ باید او را بشناسیم! بدانید که بیعت شما آغاز فتنه هاست!!
و عالم و آدم شهادت می دهند ، که سخنان عباس بن عبدالمطلب که خدا او را رحمت کند ، عین حقیقت است ، براستی علی نیست مگر ولیّ بلافصل بعد از پیامبر(ع)، علی اولین مظلوم عالم ،هموکه عالم به بهانه ی وجودش ،موجودیت گرفت ....و ولایت علی نیست مگر آزمایشی از جانب خدا ،تا ما را محک بزند در عشق خودش...و خدا را صد هزار بار شکر که ما ندای من کنت مولاه فهذا علی مولاه پیامبر را از ورای قرن ها شنیدیم و دل دادیم به دلداگان الهی و جان می دهیم در راه این دلدادگی....
الهی مرحبا بر درگهت باد
که مادر هم مرا با یا علی زاد
ادامه دارد...
📝 به قلم :ط_حسینی
🖤🌹🖤🌹🖤🌹🖤
فرق🦋 مؤمن با غیر مؤمن در بصیرت داشتن است
🌿🌺قرآن میگوید: مؤمن شاد و آرام است. مؤمن یعنی کسی که امنیت به ابدیت دارد.
✅شما اولین شرط در قرآن را ببینید. نمیگوید:«یؤمنون بالله» بلکه میگوید: «یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ= ایمان آورندگان به غیب».
🌺🌿غیب یعنی آن چیزی که تو الان آن را نمی بینی، ولی باورش داری که همراهت هست.
امتیاز مؤمن و فرقِ او با غیرمؤمن، در این است که بصیرت دارد. «إِنَّمَا الدُّنْیَا مُنْتَهَى بَصَرِ الْأَعْمَى دنیا منتهاى دیده نابیناست». یعنی یک کور، فقط تا دنیا را میتواند ببیند و اصلاً کشش به سمت نظام آخرتی و غیب ندارد.
🦋 ایمان از اَمِنَ است. وقتی یک نفر غیب را قبول کرد و ایمان به غیب آورد، دلش آرام میشود.
💔اما وقتی که این امنیت را بردارید و امنیت قلب گرفته شود، در نتیجه شما به جایی خارج از جهنم اطمینان ندارید و فقط هر چه میشناسید همین دار غرور و دار دعوا و درگیری و غصه است. پس در این صورت، دل میافتد به آشوب، غصه، چشم و همچشمی و ناراحتیها.
#پای_درس_استادمحمدشجاعی
@Emam_kh
🎥 مولوی ریگی: من از جانب گروهکها تهدید شدهام اما اینها تأثیری ندارد
▪️مولوی عبدالواحد ریگی استاد حدیث حوزه علمیه مدینه العلوم شهرستان خاش روز گذشته ١٧ آذر ماه ۱۴۰۱ بعد از ادای نماز ظهر از محل مسجد جامع امام حسین خاش توسط تروریست های تکفیری ربوده و امروز جمعه ١٨ آذر ماه بعد از نماز جمعه به شهادت رسید و پیکرش کشف شد.
▪️مولوی عبدالواحد ریگی ماه گذشته در دیدار با رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: من در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه حضور داشتم و ما در طول انقلاب همواره در صحنه بودهایم
▪️امام جمعه اهلسنت مسجد امام حسین(ع) خاش گفت: کسی که از مرز خود دفاع نکند ناموس ندارد؛ از مسجد امام حسین(ع) که من پیشنماز آن هستم حتی یکی نفر هم در آشوب اخیر خاش حضور نداشت.
▪️مولوی ریگی بیان کرد: من حتی از جانب گروهکهای معاند تهدید شدهام اما اینها تأثیری ندارد. ما این مملکت را دوست داریم، رهبری دوست ما هستند؛ این مملکت بعد از این نظام اسلامی به درد ما، به درد دین و اسلام و حتی به درد ناموس مسلمین نمیخورد.
🇮🇷 @Emam_kh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا حالا دیدین یه برنداز یه اختلاسگر رو بزنه؟
یا تهدید کنه که میخوان بکشنش؟!
میدونین چرا؟
#لبیک_یا_خامنه_ای
#ایام_فاطمیه
#فاطمیه
@Emam_kh