eitaa logo
دانشگاه امامت
4.4هزار دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
640 ویدیو
68 فایل
تلگرام: https://t.me/Emamat_u110 https://t.me/Emamatu110 آرشیو تلگرام https://t.me/Emamat110u_archive یوتیوب @UniversityOfImamat" rel="nofollow" target="_blank">https://www.youtube.com/@UniversityOfImamat اینستاگرام http://instagram.com/emamatu110 گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/29491317Cc099f53892
مشاهده در ایتا
دانلود
✧❁﷽❁✧ به جهت همدردی و هماهنگی با قاتلان شهید عجمیان، مولوی نادان مسجد مکی می گوید: کجای شریعت گفته برای کشتن یک بسیجی به پنج نفر حکم اعدام دهید!؟ ◀️ پاسخ دندان شکن ما را از معتبر ترین کتب فقهی اهل سنت در پست بعد ملاحظه کنید👇 ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
✧❁﷽❁✧ پاسخ دندان شکن به نادانی مولوی عبدالحمید ✍️بدائع الصانع اثر علاء الدین کاسانی از معتبرترین کتب فقهی احناف است. او در کتاب قصاص، در مبحث مشارکت در قتل می نویسد: 🔹«وَأَحَقُّ ما يُجْعَلُ فيه الْقِصَاصُ إذَا قَتَلَ الْجَمَاعَةُ الْوَاحِدَ لِأَنَّ الْقَتْلَ لَا يُوجَدُ عَادَةً إلَّا على سَبِيلِ التَّعَاوُنِ والإجتماع فَلَوْ لم يُجْعَلْ فيه الْقِصَاصُ لا نسد بَابُ الْقِصَاصِ إذْ كُلُّ من رَامَ قَتْلَ غَيْرِهِ اسْتَعَانَ بِغَيْرٍ يَضُمُّهُ إلَى نَفْسِهِ لِيُبْطِلَ الْقِصَاصَ عن نَفْسِهِ وَفِيهِ تَفْوِيتُ ما شُرِعَ له الْقِصَاصُ وهو الْحَيَاةُ هذا إذَا كان الْقَتْلُ على الإجتماع» 🔹مناسب ترین جایی که در آن قصاص قرار داده شده است جایی است که چند نفر یک نفر را می کشند! زیرا معمولا قتل با همکاری و مشارکت عده ای به وقوع می پیوندد. در این صورت اگر قصاصی در کار نباشد، باب قصاص و حکم آن از بین می رود. زیرا هر کسی که می خواهد دیگری را به قتل برساند، یک نفر دیگر را با خود همراه می کند تا حکم قصاص را باطل کند و از آن فرار کند! و این امر باعث از بین رفتن حکم شرعی قصاص می شود در حالی که در قصاص حیات است. این حکم در فرضی است که قتل با مشارکت عده ای صورت گیرد. 📚 بدائع الصنائع، ج7، ص: 238 ✅ چرا مولوی عبدالحمید ضروریات فقهی همه مسلمین را برای دفاع از چند تروریست و قاتل زیر پا می گذارد؟ این هماهنگی چه سودی برای او دارد؟ ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
❁﷽❁ شبهه مرتبط با اعدام ها 1️⃣در روزهای اخیر هجمه های فراوانی بر علیه قوه قضائیه و نظام مقدس جمهوری اسلام به دلیل اعدام یکی از اغتشاش گران وارد شده است. 2️⃣ عمده اشکال متوجه شرعی بودن اعدام است. این در حالی است که بنا بر نصوص و روایات قطعی و روشن اهل بیت علیهم السلام، حکم این فروض بیان شده است. 3️⃣ شیخ حر عاملی در وسائل الشیعة، کتاب الحدود و التعزیرات، ابواب حد المحارب روایت زیر را نقل می کند: 🔸«...عَنْ جَابِرٍ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ علیه السلام قَالَ: مَنْ أَشَارَ بِحَدِيدَةٍ فِي مِصْرٍ قُطِعَتْ يَدُهُ وَ مَنْ ضَرَبَ بِهَا قُتِلَ» 🔹جابر از امام باقر علیه السلام روایت می کند که فرمود: هر کسی با چاقو دیگران را در شهری تهدید کند، دست او قطع می شود و اگر با آن چاقو دیگری را مضروب کند، کشته می شود! 📚شيخ حر عاملى، محمد بن حسن، وسائل الشيعة، ج‏28 ؛ ص315، قم، چاپ: اول، 1409 ق. ✅امیدواریم برخی از مدعیان حقوق بشر، مقداری به فکر امنیت اجتماعی مردم نیز باشند. و با بیانات نسنجیده خود زمینه از هم پاشیدن بزرگ ترین نعمت جمهوری اسلامی نشوند. ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
اعتراف ضمنی شبکه سعودی_وهابی ⏺ شبکه سعودی_وهابی ایران اینترنشنال، برای قاتل دو نفر از ایرانیان، اشک تمساح ریخت! ⏸ جالب این است که او اعتراف ضمنی به سیاسی بودن "خاکسپاری مخفیانه" در این ماجرا کرده است. *️⃣ آری خاکسپاری مخفیانه، داری پیام سیاسی است. خصوصا خاکسپاری جگر گوشه رسول خدا(ص) چون: 1️⃣ ابوبکر و حزب او، به خانه فاطمه زهرا (س) حمله کرده بودند! 2️⃣ دختر پیامبر (س) خطبه فدکیه در مسجد ایراد و تمام مشروعیت سیاسی ابوبکر را ابطال کرده بود! 3️⃣ فاطمه (س) بارها ماجرای غدیر را یادآوری می کرد. وجود او مساوی شده بود با غدیر و غدیر یعنی محکومیت حزب سقیفه! 4️⃣ زهرا (س) از مهاجر و انصار بارها یاری طلبید ولی ... . ✅ آری خاکسپاری مخفیانه آن هم در شب آن هم با وصیت بر نماز نخواندن و اطلاع ندادن به ابوبکر کاملا سیاسی است. ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
روضه مکشوف مادر ⏺ یکی از معتبرترین کتب روایی امامیه، «الامالی» شیخ مفید است. او در در این کتاب، در مواضع متعددی به مصائب صدیقه طاهره (س) اشاره کرده است. ◀️ شیخ مفید، در روایت مربوط به خاکسپاری حضرت زهرا (س)، اشاره به استغاثه و توسل امیرالمومنین (ع) به رسول الله (ص) می کند تا به این فراز می رسد: ◼️«... وَ اخْتُلِسَتِ‏ الزَّهْرَاء...» ✍️ عرب فصیح زمانی از واژه «اختلاس» استفاده می کند که: 1️⃣ «... في نُهْزَةٍ و مُخَاتَلَة» 🔹سلب کردن و گرفتنی که با فرصت طلبی، نیرنگ و حقه بازی همراه باشد! 📚تاج العروس، ج‏8 ؛ ص261 2️⃣ «... أخذ الشي‏ء مكابرة» 🔹گرفتن آن چیز به صورت قهرآمیز باشد! 📚العين، ج‏4 ؛ ص197 3️⃣ ابن اثیر در شرح کلمه «خلیسه» _ از مشتقات اختلاس، می نویسد: 🔹«هى ما يستخلص من السّبع فيموت قبل أن يذكّى، من‏ خَلَسْتُ‏ الشى‏ء...» 🔸«... خلیسه حیوانی [مثل گوسفند]است که از دست حیوانات درنده خو [مثل گرگ] نجات پیدا کند و [به خاطر شدت و تعدد جراحات] قبل از اینکه ذبح شرعی شود از دنیا رود...» 📚النهاية في غريب الحديث و الأثر، ج‏2 ؛ ص61 ◼️«وَ اخْتُلِسَتِ‏ الزَّهْرَاء » یعنی: گرگ ها از روی نیرنگ و به صورت قهرآمیز، آنقدر بر بدن مبارک زهرا (س) صدمه و جراحت وارد نمودند که دیگر هیچ فرصت و امیدی برای حیاتش نبود» ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
غلو در حق ابوبکر 1️⃣ اسلام دین تسلیم شدن دربرابر دستورات الهی است. مسلمان واقعی حب و بغض خود را با حب و بغض خداوند و رسولش تنظیم می کند. 2️⃣ «عائض القرنی» از علمای وهابی برجسته سعودی است. او از علمای جیره خوار دربار محمد بن سلمان _ معرووف به ابومنشار که با اره بدن خبرنگاری را تکه تکه کرد_ است. او در یک بحث مرتبط با خلیفه اول با به کار بردن عبارت های غلو آمیز، می گوید: 🔸«... وكان في كل لحظة مع الإسلام فالإسلام أبو بكر و أبو بكر هو الإسلام...» 🔹ابوبكر در هر لحظه ای با اسلام بود! اسلام ابوبکر است و ابوبکر بی شک اسلام است! 📚خطب ومحاضرات للشيخ عائض القرني، ج31، ص: 162 ✍️ در پاسخ می گوییم: ◀️ حمله به خانه فاطمه زهرا (س) و غضبناک کردن او _که ملازمه قطعیه با غضب خداوند و پیامبر(ص) دارد_ علامت اسلام است؟ ◀️ اعتراف ابوبکر که «شیطانی دائما او را مسخر خود کرده است» چه ربطی به اسلام دارد؟ ◀️ آیا اسلام در وجود کسی که آرزوی «نجاست شدن» دارد، متجلی می شود؟ ◀️ فرار مذبوحانه از جنگ ها، آتش زدن انسان ها، تایید جنایت شنیع خالد در سربریدن مالک و زنای با همسرش و ...، آیا به خاطر اسلام بود؟ ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️ همخوانی هندی فوق العاده زیبا و جذاب ⏺ یا زهرا بی بی یا زهرا سلام علیک ⏺ ای گل ختم الانبیاء، سلام علیکم ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ ◀️ مولوی عبدالحمید: دکتر قره حسنلو مرتکب قتل یک بسیجی شده ... او را نکشید چون دکتره، آدم خیّری هست، جامعه پزشکی همه از او حمایت کردن(البته دروغ) ✍️ جواب ما بر اساس منطق مولوی عبدالحمید ♦️نیروهای انتظامی در جمعه سیاه زاهدان هم کاری نکردن! فقط با تیر به نمازگزارها (بخوانید تروریست های مسلح) زدن☺️ چرا اینقد داد و هوار کردی برای مجازات آنها؟😊 🔹سیدنا عمر هم کار بدی نکرد! فقط قاتل حضرت زهرا (س) بود! خانه او را آتش زد.😐 ♦️یزید هم آدم خوبی بود! فقط امام حسین (ع) را کشت! کعبه را با نجاست آتش زد!😳 🔹سیدنا معاویه هم خیّر و بخشنده بود فقط ربا می خورد. شرب خمر میکرد و ... . البته همه این کارها اجتهاد بوده. خوب بوده. ثواب برده.😕 ⚠️ اما 🔶 بیش از ۸۰۰ صحابی قاتل عثمان، همه منافق و جلاد و قاتل هستند! چرا؟ نمی دانم! من دیگه رد دادم!🤒 ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
پاسخ کوبنده امام صادق (ع) به شبهه نواصب درباره غضب حضرت فاطمه (س) ✍️ امام صادق(ع) روایت می کند که پیامبر(ص) به فاطمه (س) فرمود: ♦️«... إنّ اللَّه يغضبُ‏ لغضَبكِ‏ و يرضى‏ لِرضاك...» 🔷«بی شک خداوند با غضب تو، غضب مى ‏كند و با رضایت تو، خشنود مى ‏گردد». 🔸امام صادق (ع) فرمود: محدثین[اهل سنت و مخالفان] نیز این روایت را نقل نموده و بدان معترف هستند. 🔹ابن جريج [فقیه مکه و از ائمه بزرگ حدیثی اهل سنت] نزد آن حضرت آمده و گفت: اى أبو عبد اللّه(ع)، امروز حديثى از شما شنيدم كه مردم [دشمنان اهل بیت (ع)] آن را به سخره می گیرند! 🔸 امام فرمود: كدام حديث؟ 🔹گفت: اينكه رسول خدا(ص) به فاطمه (س) فرمود: «... إنّ اللَّه يغضبُ‏ لِغضبك و يرضى‏ لرضَاك...» 🔸 امام (ع) فرمود: مگر شما خود اين حديث را نقل نمى ‏كنيد كه: «...إِنّ اللَّه لَيغضبُ لِعبدهِ المؤمنِ و يرضَى لِرضاه...» خدا براى غضب بنده مؤمنش، قطعا غضب مى‏ كند و براى رضايتش خشنود مى ‏شود؟ 🔹ابن جریج گفت: آرى. 🔸امام(ع) فرمود: پس شما را چه انكار است از اینکه دختر پیامبر(ص) مؤمنه بوده باشد؟ و خداوند براى خشنوديش خشنود و براى غضبش به خشم آيد؟ 🔹ابن جریج گفت: بی شک راست گفتید! خدا مى ‏داند كجا رسالت و مأموريت خود را قرار دهد! 📚 الإحتجاج، ج2، ص: 354 ⏺ مضمون روایت مورد استنادامام صادق (ع) را در منابع زیر ملاحظه کنید: 🔹«... من عادى لي وليًّا فقد آذنتهُ بالحربِ...» 📚صحيح البخاري ج 5، ص 2384 ح 6137 🔹«... ومن شنأ الفاسقين وغضب لله ، غضب الله له…» 📚اعتقاد اهل السنة، لاکائی، ج4، ص: 844 ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
تفسیر حدیث ناب از فضائل صدیقه طاهره (س) 1️⃣ حضرت فاطمه صغری از پدرش امام حسین(ع) از فاطمه کبری (ع) روایت می کند: 🔹«...قال النبي (ص) لكل نبي عصبة ينتمون إليه و إن‏ فاطمة عصبتي‏ التي تنتمي إلي‏» 🔸پیامبر (ص) فرمود: هر پیامبری «عصبه» دارد که به او منسوب می شوند و همانا فاطمه «عصبه» من است که به من منسوب می شود. 📚 دلائل الإمامة (ط - الحديثة)، ص: 76 2️⃣ معنی «عصب» در لغت فصیح عرب، در هم تنیدگی و ارتباط بسیار تنگاتنگ جسمی، روحی دو موجود _ همانند رگ ها و عصب های در هم تنیده و اتصال میان مفاصل انسان _ است که جدا کردن آنها از یکدیگر بسیار سخت و ناممکن باشد. 📚 معجم مقاييس اللغه ؛ ج‏4 ؛ ص336 3️⃣ «عُصبة» به مجموعه از افراد گفته می شود که ارتباط بسیار نزدیک روحی و روانی و جسمی با دیگری دارند و در شدائد و جنگ ها، در صف اول حامیان و مدافعان هستند. این افراد به دلیل شدت قرابت و وابستگی از یکدیگر ارث نیز می برند. 📚 المصباح المنير؛ النص ؛ ص412 ✅ فاطمه(س) عصبة رسول الله (ص) است. زیرا به شدت به یکدیگر وابسته هستند.با شادی هم شاد و با غصب یکدیگر غضبناک می شوند. فاطمه (س) روح، ریحان، جان، ثمره، جگر گوشه، روشنایی چشم، رگ قلب، زیبایی و بهجت رسول خدا(ص) است. ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
بر مدار تفرقه ✍️نقدی بر مواضع مولوی عبدالحمید درباره حوادث جمعه سیاه زاهدان ⏺ مولوی عبدالحمید در ادامه ماجراجویی های خود، روز چهارشنبه برای چندمین بار نظام مقدس جمهوری اسلامی را متهم به کشتار مردم و نمازگذاران نمود. در این نوشتار با نگاهی جریانی به نقد سخنان او می پردازیم: 🔹عبدالحمید در توافقی نانوشته _خصوصا در سه ماه اخیر_ همسویی و همنوایی کامل با طرح های آمریکا، انگلیس و آل سعود برای ایجاد جنگ داخلی و فتنه قومی و مذهبی در کشور دارد. گویا او مجری وعده محمد بن سلمان (ابومنشار که با اره خبرنگاری را تکه تکه کرد) برای کشاندن جنگ به داخل ایران شده است. 🔹شیخ مسجد مکی، که هیچ فهم درستی از اغراض جریان های فیمینیستی مدعی حقوق زن ندارد، در عمل با شعارهای آنها همسویی می کند و مدعی تبعیض بر علیه زنان در کشور است. این در حالی که همفکران او در امارت طالبان حق تحصیل را نیز برای دختران و دانشجویان حرام می دانند! 🔹این پیر ساده نما، از یک سو مدعی استقلال علما از حاکمیت است در حالی که بنا بر مبانی فقهی احناف، هر نوع تخطی از دستورات حاکم _هر کسی که قدرت را با غلبه و قهر به دست گیرد_ مساوی با فتنه انگیزی است و متخلف هر کسی می خواهد باشد_چه امام حسین علیه السلام چه مولوی عبدالحمید_ باید کشته شود. او از یک سو مدعی مردم داری می شود و از سوی دیگر بوی دلار های نفتی آل سعود در زندگی او موج می زند. 🔹او اعتراض می کند که چرا نمازخانه های اهل سنت را تعطیل کرده اند! ولی نمی گوید که شاید برخی از این به اصطلاح نمازخانه ها مکان تجمع تروریست های داعش مسلک هستند که می خواهند زنان و کودکان ایران مظلوم را به خاک و خون بکشند! آقای عبدالحمید! همه می دانیم تو «دیوبندی مماتی» هستی که در قاموس فکری چنین فردی، هر کسی به زیارت برود، «یا علی» بگوید، مشرک است و باید توبه داده شود و الا کشته می شود! آیا از نظر امنیتی اجازه تجمع به چنین افرادی که این فکر تکفیری_تروریستی دارند صحیح است؟ 🔹آیا عجیب نیست که مولوی عبدالحمید از یک سو حضور هر نوع گروهک های تروریستی را در ماجراهای کشتار و غارت مردم، منکر می شود و از سوی دیگر هیچ عکس العملی نسبت به شهادت بسیجی ها و علمای دین در بلوچستان نشان نمی دهد! این در حالی است که معروف ترین تروریست ها همانند ریگی و شه بخش در جمعه سیاه به درک واصل شدند. 🔹عبدالحمید می گوید: علمیات جمعه خونین کار نظام بوده است و از پیش تعیین شده! دلیل او این است که تیراندازی از چهارسمت به سوی نمازگزاران بوده است! می گوییم: 1️⃣ چرا مستندات خود شامل فیلم ها و ... را منتشر نمی کنی؟ 2️⃣ اگر حاکمیت بخواهد (العیاذبالله) نمازگزاری را بکشد، چرا در هفته ها سال های قبل چنین کاری نکرده؟ چه لزومی دارد در حین نماز شما را بکشد؟ آیا بهانه های بهتری نمی تواند پیدا کند؟ یعنی حاکمیت آینقدر نادان و سفیه است یا اینکه شما در مقام فرار و فرافکنی از مسئولیت خود _که عائشه وار محرک و بانی اصلی در کشتار بودید_ هستید؟ 3️⃣ از یک سو مدعی بودی تیراندازی از سمت پاسگاه نیروی انتظامی بوده ولی اکنون مدعی این هستی که از چهار طرف تیراندازی شده است؟ این تغییر موضع علامت چیست؟ آیا منکر تیراندازی تروریست ها به پاسگاه هستید یا اینکه حمله با اتوبوس به دیوار پاسگاه به گوش شما نرسیده است؟ 🔹آقای مولوی! از یک سو از رسیدگی ها و پیگیری های عادلانه حکومت ناراضی هستی و از دیگر سو برای حفظ حقوق مردم بلوچ، زحمت دیدار با فرستاده های رهبری را به خود ندادی!! این تناقض علامت چیست؟ چه مشکلی با ولی فقیه دارید؟ آری ما می دانیم! شما در پستو ها و اتاق های مسجد مکی هر شب خواب امارت بلوچستان بزرگ را می بینید و بر تخت «امیرالمومنین» جلوس می کنید! 🔹به عزل و نصب ها معترض هستی! با ادبیاتی سهم خواهانه می گویی از اهل سنت در مناسب نظامی استفاده نمی شود! دروغ می گویید! کافی است سراغ مذهب فرمانده نیروی دریایی ارتش را بگیری! آری در نظام ما کسی که اندیشه تکفیر داشته و با سلفی ها و آل سعود سر و سرّی داشته باشد، مسئولیت امنیتی و نظامی نباید به دست گیرد. 🔹در آخر می گوییم: نظام مقدس ولایت فقیه مظلوم مقتدر است. صبر حسنی و حماسه حسینی دارد. اما بدانید اقدام و عمل مهدوی در مقابل با کفار و نواصب نیز دارد. «اللَّهُمَّ أَرِنِي الطَّلْعَةَ الرَّشِيدَةَ وَالْغُرَّةَ الْحَمِيدَةَ، وَاكْحُلْ نَاظِرِي بِنَظْرَةٍ مِنِّي إِلَيْه» ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
✍️ قابل توجه همفکران و عاشقان مولوی عبدالحمید 1️⃣ حرکت تروریستی طالبان، سال گذشته بعد از مذاکرات طولانی و سری با آمریکا در قطر، قدرت را دست گرفت و به آرزوی خود یعنی تشکیل امارت اسلامی افغانستان، دست یافت. 2️⃣ شایان ذکر است که دستان طالبان، تا مرفق به خون شیعیان و اهل سنت آلوده است. تعصب فرقه ای و نژادی، آنها را به گروه تروریستی بسیار مخوف تبدیل کرده است. 3️⃣ این گروه متحجر در جدید ترین اقدام خود، دختران را از هر نوع کار در بیرون و تحصیل در دانشگاه ممنوع کرده است! 😐 ◀️ این عمل آنقدر مضحک و بی پایه است که حتی بزرگ ترین تشکل دینی وهابی ها در عربستان _ با آن تحجر مثال زدنی و ظاهرگرایی_ این اقدام طالبان را تقبیح کرده و آن را غیر شرعی می داند!😳 ✅ طرفداران و عاشقان مولوی عبدالحمید دقت کنید! این شیوه عملی حکومت داری مولوی های طالبانی است! عبدالحمید بارها ادعا کرده: کشور را چهار سال به دست او بدهند تا همه مشکلات را حل کند! لابد اولین کاری که می کند این موارد است: 🔸رفتن به پارک ها برای زنان ممنوع! 🔸رفتن به دانشگاه برای دختران ممنوع! 🔸بازی های کامپیوتری مثل پلی استیشن و ... حرام و ممنوع! 🔸 و ... ! 🔷 البته هر مولوی (عبدالحمید نمونه آن) جایز است چندین زن داشته و در پیری با دخترکان جوان همبستر شود و ...!😕 ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
هدایت شده از دانشگاه امامت
❁﷽❁ مناظره جذاب میان «سید مهدی» و «مولوی ابوحنیفه» 🧔🏻سید مهدی: ای مولوی! من برادرى دارم مى‏ گويد: بهترين خلق بعد از رسول اللَّه(ص)، على بن ابى طالب(ع) است و من مى‏ گويم: ابو بكر است و بعد از او عمر است. نظر تو در این باره چیست؟ 👳🏾‍♂️مولوی ابو حنيفه مکثی کرد و گفت: برای برتری و فضل ابوبکر و عمر، همین کافی است که قبر آنها، در کنار قبر رسول الله(ص) است. دلیل واضح تر از این می خواهی؟ 🧔🏻سید مهدی: من اين را به برادرم گفتم ولی او در جواب من گفت: ابوبکر و عمر غاصب و ظالم مکان قبرشان بودند! چه حقی داشتند که خود را مستحق دیدند در آن مکان دفن کنند؟ 👳🏾‍♂️مولوی بعد از مکثی طولانی گفت: ابوبکر و عمر به خاطر دخترشان عائشه و حفصه بود که مستحق دفن در کنار پیامبر خدا(ص) بودند. آنها در اموال دخترشان تصرف کردند! 🧔🏻سید مهدی: این سخن شما را به برادرم گفتم او گفت: عجبا! از یک سو ابوبکر و عمر گفتند: پیامبر(ص) ارثی از خود به جای نمی گذارد و همه اموال او صدقه است! در این صورت همه فقرای مسلمانان در آن حق دارند و زمینی به عائشه و حفصه به ارث نمی رسد! از سوی دیگر بر فرض عائشه و حفصه ارث برده باشند، پیامبر خدا (ص) وقتی از دنیا رفت، نه زن داشت. به هر کدام از نه زن، یک سهم از یک هشتم فرض همسران از زمین، خواهد رسید! حساب کردم به اندازه وجب در یک وجب می شود! 😀 پس چرا ابوبکر و عمر بیشتر از حق دخترانشان تصرف کردند؟🤔 👳🏾‍♂️مولوی ابوحنیفه در این هنگام به شدت برافروخت🥵 و نعره کشید: این رافضی خبیث را از من دور کنید!😡 ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
◀️ شبهه: چرا فاطمه سلام الله علیها پشت در رفت؟ زن با حیا در را به روی نامحرم ها باز می کند؟ ⏺ پاسخ: بر اساس مستندات تاریخی و روایی صدیقه طاهره سلام الله علیها پشت در نرفت بلکه: 🔹 «قال عمر: قوموا بنا إليه، فقام أبو بكر، و عمر، و عثمان و خالد بن الوليد و المغيرة بن شعبة، و أبو عبيدة بن الجراح، و سالم مولى أبي حذيفة، و قنفذ، و قمت معهم، فلما انتهينا إلى الباب- فرأتهم فاطمة ص أغلقت الباب في وجوههم، و هي لا تشك أن لا يدخل عليها إلا بإذنها، فضرب عمر الباب برجله فكسره و كان من سعف‏ » 🔸 «عمر گفت: همگی جمع شوید سراغ علی علیه السلام برویم! ابوبکر، عمر، عثمان، خالد بن ولید، مغیرة بن شعبه، ابوعبیده جراح، سالم هم پیمان ابی حذیفة و قنفذ و دیگران به سوی خانه حرکت کردند و من[ابوالمقدام] نیز با آنها همراه شدم وقتی به خانه رسیدیم، فاطمه حمله کنندگان را دید و در خانه را به روی آنها بست! او هیچ گاه فکر نمی کرد که آنها بدون اجازه او وارد خانه شوند. در این هنگام عمر با لگد به در کوفت و درب خانه را شکست درب خانه از جنس چوب درخت خرما بود ...» 📚 تفسير العياشي، ج‏2، ص: 67 ✅ آری! در جنگ رسانه ای جای جلاد و مظلوم، مدعی و منکر و حق و باطل به سادگی عوض می شود! به جای اینکه بگویند: به چه حقی به خانه دختر پیامبر صلی الله علیه و آله حمله کردید؟ به دروغ می گویند: چرا فاطمه سلام الله علیها پشت در رفت؟ اقدام به بستن در، برای حفظ جان اهل خانه، بی حیایی قلمداد می شود ولی لگد زدن و آتش افروختن و ...، امری مباح و مطلوب! ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
❁﷽❁ ضربه بسیار شدید به پهلو 1️⃣ «ابوبکر بن ابی دارم» امام، حافظ و محدثی فاضل در نزد اهل سنت است. او در آخر عمرش، بارها روایت زیر را، برای شاگردانش درس می داده است: ♦️«... أَنَّ عُمر رفَسَ فَاطِمَة حَتَّى أَسقطتْ محسّناً...» 📚سير أعلام النبلاء، ذهبی، ج30، ص: 78 2️⃣ تمام سخن در معنی «رفس» است. «خلیل بن احمد فراهیدی» امام اعظم در علم لغت، این واژه را اینگونه معنی می کند: 🔸«... الصَّدْمَةُ بالرِّجْلِ في الصَّدْر» 🔹«صدمه با لگد زدن به پهلوی کسی را «رفس» می گویند» 📚كتاب العين، ج‏7، ص: 246 3️⃣ با این حساب امام بزرگ اهل سنت، ابوبکر ابن ابی دارم اعتراف کرده است: 🔸 همانا عمر بن خطاب آنچنان لگدی به پهلوی فاطمه زهرا سلام الله علیها وارد کرد که از شدت آن، حضرت محسن علیه السلام سقط شد. ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
﷽ ✍️ واکاوی تمسک به اجماع در هجوم به خانه صدیقه طاهره سلام الله علیها https://eitaa.com/joinchat/2633957649Cf109e5ca2d