┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
#سانسور
1️⃣ بر اساس روايات صحيح، ابوذر راستگو ترین صحابه پیامبر خدا (ص) است:
✍️ « ... مَا تُقِلُّ الْغَبْرَاءُ وَلاَ تُظِلُّ الْخَضْرَاءُ مِنْ ذِي لَهْجَةٍ ، أَصْدَقَ مِنْ أَبِي ذَرٍّ شَبِيهِ عِيسَى بْنِ مَرْيَمَ... . »👈راستگوتر از ابوذر _ شبیه عیسی بن مریم(ع)_ هیچ کسی بر زمین پا نگذاشته و خورشید بر او نتابیده است.
2️⃣ ابوذر در سال 30 (ه) از دنیا رفت. طبری _ پدر علم تاریخ در نزد اهل سنت_ با اشاره به اختلافات این صحابی بزرگ با بنی امیه، می گوید:
✍️ « ... و قد ذُكِر في سَبب إشخاصِه إيّاه مِنها إليها أمورٌ كثيرة كَرهتُ ذِكرَ أكثرها» 👈 درباره سبب فرستادن ابوذر از شام به مدینه توسط معاویه، امور زیادی است که خوش ندارم آنها را ذکر کنم!
✅ ابوذر از چه کسی دفاع می کرد؟ سخنانش به ضرر چه گروه و تفکری بود؟ چرا او توسط عثمان تبعید شد؟ اختلاف او با خلفا در چه امر مهمی بود؟ علمای اهل سنت، چرا سخنان راستگوترین صحابه را سانسور کرده اند و از گفتن آن کراهت دارند؟
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از دانشگاه امامت
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
#مرد_هزار_چهره
1️⃣ ابوهریره از #دروغگوترین صحابه و مروج افکار یهود در امت اسلام
2️⃣ دروغگو و کذاب حافظه ندارد!! در حالی که در آیات متعدد قران کریم آفرینش آسمان ها و زمین در ۶ روز(دوره) ذکر شده ابوهریره آن را از شنبه تا جمعه که ۷ روز می شود گفته است!!
3️⃣ حدیث فوق در صحیح ترین منابع اهل سنت که روایات آن مورد اجماع و اتفاق اهل سنت است آمده است!
✅ آیا با وجود این روایات جعلی و مخالف صریح قرآن می توان به کتب و روایات و احادیث اهل سنت که مملو از روایات ابوهریره است اعتماد کرد؟
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
#یک_بام_و_دو_هوا
1️⃣ سفیان ثوری از بزرگترین راویان و ائمه اهل سنت است. او از اینکه بخواهد ذکر و یادی از فضائل امیرالمومنین (ع) بکند، نفرت داشت 👈« ... أَنَا أَبغُضُ أَنْ أَذْكُرَ فَضَائِلَ عَلِيٍّ». او شیعیانی که به خلیفه اول توهین می کنند را کافر و نجس می داند!
2️⃣ بنی امیه استانداران و ائمه جمعه را ملزم به شتم و توهین نسبت به امیرالمومنین (ع) می کردند. خطبا و استانداران در مساجد خصوصا مسجد النبی (ص) در شهر مدینه، به صحابه دستور می دادند نسبت به حضرت علی (ع) شتم و اهانت کنند. 👈 « ... اسْتُعْمِلَ عَلَى الْمَدِينَةِ رَجُلٌ مِنْ آلِ مَرْوَانَ قَالَ فَدَعَا سَهْلَ بْنَ سَعْدٍ فَأَمَرَهُ أَنْ يَشْتِمَ عَلِيًّا... »
✅ آیا علمای اهل سنت همان حکمی را که نسبت به توهین کننده گان خلیفه اول دارند و آنها را نجس و کافر می دانند، نسبت به توهین کننده گان امیرالمومنین (ع) هم جاری می کنند و حکم کفر و نجاست را به بنی امیه و بنی مروان و نواصب جاری می کنند؟
✅ چرا بزرگان و ائمه اهل سنت از ذکر فضائل حضرت علی (ع) نفرت و ترس داشتند؟
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
#دستبرد
1️⃣ عبارت #بدون_تحریف صحیح مسلم:
✍️ « ... عَائِشَةَ قَالَتْ أَلَا يُعْجِبُكَ أَبُو هُرَيْرَةَ جَاءَ فَجَلَسَ إِلَى جَنْبِ حُجْرَتِي يُحَدِّثُ عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُسْمِعُنِي ذَلِكَ وَكُنْتُ أُسَبِّحُ فَقَامَ قَبْلَ أَنْ أَقْضِيَ سُبْحَتِي وَلَوْ أَدْرَكْتُهُ لَرَدَدْتُ عَلَيْهِ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمْ يَكُنْ يَسْرُدُ الْحَدِيثَ كَسَرْدِكُمْ»
2️⃣ عبارت #تحریف_شده صحیح بخاری:
✍️ «... عَائِشَةَ أَنَّهَا قَالَتْ أَلاَ يُعْجِبُكَ أَبُو فُلاَنٍ جَاءَ فَجَلَسَ إِلَى جَانِبِ حُجْرَتِى يُحَدِّثُ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - ، يُسْمِعُنِى ذَلِكَ وَكُنْتُ أُسَبِّحُ فَقَامَ قَبْلَ أَنْ أَقْضِىَ سُبْحَتِى ، وَلَوْ أَدْرَكْتُهُ لَرَدَدْتُ عَلَيْهِ ، إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - لَمْ يَكُنْ يَسْرُدُ الْحَدِيثَ كَسَرْدِكُمْ »
3️⃣ با مقایسه دو متن فوق فهمیده می شود که جناب بخاری با تحرف «أَبُو هُرَيْرَةَ» به « أَبُو فُلاَنٍ» در صدد پوشاندن اشتباهات ابوهریره و اختلاف او با عایشه بوده است.
❇️ و قُل لِمَن يَدّعى فِى العِلمِ مَعرفةً
❇️ حفِظتَ شَيئاً و غابَت عَنكَ أشياءً
❇️ به مدعی علم و معرفت بگویید: یک چیزی را حفظ کردی ولی بسیاری از امور بر تو پوشیده ماند!
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
#سوره_انسان
1️⃣ قران کریم فصیح ترین و بلیغ ترین کلام موجود در عالم هست و تجلی دهنده صفات الهی می باشد ،انتخاب هر کلمه در این کتاب الهی حکیمانه و نشان دهنده نکته ای بسیار مهم و زیبا و حساس هست و تناسب دقیقی میان مخاطبین آیات و مقام و جایگاه آنها در نزد خداوند با کلمات و اصطلاحات قران وجود دارد.
2️⃣ با نگاهی گذرا به سوره انسان ( هل اتی ) مشاهده میکنیم که خداوند حکیم کلمات و تعابیر و آهنگ هایی را در این سوره به کار برده است که در هیچ جای دیگر قران استفاده نشده است. این کلمات خاص قطعا برای افراد خاص خاص نازل شده است.
◀️ یفجرونها تفجیرا
◀️ مستطیرا
◀️ عبوسا قمطریرا
◀️ نضرة و سرورا
◀️ زمهریرا
◀️ قطوفها تذلیلا
◀️ قواریرا
◀️ زنجبیلا
◀️ سلسبیلا
◀️ لؤلؤا منثورا
◀️ سندس
◀️ استبرق
3️⃣ در این آیه شریفه خداوند بالاترین پاداش قابل تصور را در قران کریم به این افراد خاص عنایت فرموده است که آن سقایت ( ساقی شدن) الله تعالی برای این افراد خاص و مقرب می باشد
✍️ «... وَ سَقاهُمْ رَبُّهُمْ شَراباً طَهُورا»
4️⃣ این افراد خاص والا مرتبه بر اساس روایات و تفاسیر شیعه و اهل سنت فقط اهل بیت علیهم السلام هستند.
✅ بالا ترین مقامات و پاداش ها، بهترین و خاص ترین کلمات در قران ملازمه عقلی با امامت و ولایت اهل بیت علیهم السلام دارد. چون عقلا تقدم مرجوح( مثل ظالم و عاصی و جاهل و ...) بر راجح ( مثل معصوم و مطیع و عالم و ...) قبیح است و ذات خداوند تبارک و تعالی از هر نوع قبیحی منزه است.
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
#کتمان_حقایق
1️⃣ ذهبی از بزرگترین علما و مورخین اهل سنت است. او در شرح حال امام شافعی می نویسد:
✍️ «... كَمَا تَقَرَّرَ عَنِ الكَفِّ عَنْ كَثِيْرٍ مِمَّا شَجَرَ بَيْنَ الصَّحَابَةِ، وَقِتَالِهِم - رَضِيَ اللهُ عَنْهُم أَجْمَعِيْنَ - وَمَا زَالَ يَمُرُّ بِنَا ذَلِكَ فِي الدَّوَاوينِ، وَالكُتُبِ، وَالأَجْزَاءِ، وَلَكِنْ أَكْثَرُ ذَلِكَ مُنْقَطِعٌ، وضَعِيْفٌ، وَبَعْضُهُ كَذِبٌ، وَهَذَا فِيْمَا بِأَيْدِيْنَا وَبَيْنَ عُلُمَائِنَا، فَيَنْبَغِي طَيُّهُ وَإِخْفَاؤُهُ، بَلْ إِعْدَامُهُ، لِتَصْفُوَ القُلُوْبُ، وَتَتَوَفَّرَ عَلَى حُبِّ الصَّحَابَةِ، وَالتَّرَضِّي عَنْهُمُ، وَكُتْمَانُ ذَلِكَ مُتَعَيِّنٌ عَنِ العَامَّةِ، وَآحَادِ العُلَمَاءِ، وَقَدْ يُرَخَّصُ فِي مُطَالعَةِ ذَلِكَ خَلْوَةً لِلْعَالِمِ المُنْصِفِ... .»
🔸در جای خود ثابت شده است که باید از نقل و روایت اختلافات و جنگ های میان صحابه دوری کرد!
🔸 دائما این اختلافات و جنگ های میان صحابه را در کتب روایی ما را ناراحت می کند...
🔸 پس شایسته است که آن کتاب ها را مچاله و دور انداخته و آنها را مخفی نمود بلکه بالاتر واجب است این کتاب ها را از بین برد تا قلب های مردمصاف شود و آنها دوستدار همه صحابه شوند!... .
🔸 همچنین واجب است که این کتاب ها از عموم مردم و احاد علما دور نگه داشته شود. البته برای علمای منصف مطالعه آنها آن هم مخفیانه اشکالی ندارد!... .
✅ مسلم است که با وجود این همه سانسور، حقایق مهمی از شهادت دختر رسول خدا (ص) و ظلم های خلفای غاصب و انحرافات صحابه، به دست ما نرسیده است.
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
#دستبرد
1️⃣ عبارت #تحریف_شده صحیح بخاری:
✍️ «... عَنْ عَلِىٍّ - رضى الله عنه - قَالَ كَسَانِى النَّبِىُّ - صلى الله عليه وسلم - حُلَّةً سِيَرَاءَ ، فَخَرَجْتُ فِيهَا ، فَرَأَيْتُ الْغَضَبَ فِى وَجْهِهِ ، فَشَقَّقْتُهَا بَيْنَ نِسَائِى... »
2️⃣ عبارت #بدون_تحریف از مسند احمد بن حنبل:
✍️ «... عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أُهْدِيَتْ لَهُ حُلَّةٌ مِنْ حَرِيرٍ فَكَسَانِيهَا قَالَ عَلِيٌّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ فَخَرَجْتُ فِيهَا فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَسْتُ أَرْضَى لَكَ مَا أَكْرَهُ لِنَفْسِي. قَالَ فَأَمَرَنِي فَشَقَقْتُهَا بَيْنَ نِسَائِي خُمُرًا بَيْنَ فَاطِمَةَ وَعَمَّتِهِ...» 👈علی (ع): به پیامبر (ص) لباسی از حریر هدیه داده شد. او آن لباس را به من پوشاند. علی (ع) گفت: با آن لباس خارج شدم. پیامبر خدا (ص) گفت: آنچه را که برای خود مکروه می دارم نسبت به تو راضی نیستم. پیامبر به من دستور داد آن لباس را به شکل روسری بریدم و به فاطمه (س) و عمه اش دادم .
3️⃣ بخاری عبارت«لَسْتُ أَرْضَى لَكَ مَا أَكْرَهُ لِنَفْسِي» را حذف نموده که با لحاظ آن فضیلت بی نظیر #مثلیت رضایت و غضب پیامبر (ص) با حضرت علی (ع)، برای امیرالمومنین (ع) ثابت می شود.
4️⃣ بخاری با اضافه نمودن«فَرَأَيْتُ الْغَضَبَ فِى وَجْهِهِ 👈غضب را در چهره پیامبر (ص) دیدم»، فضیلت بی نظیر فوق را تبدیل به یک نقطه ضعف(شمول غضب پیامبر ص نسبت به او) برای ایشان کرده است.
✅ قضاوت با وجدان های بیدار
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
#دستبرد
1️⃣ عبارت #تحریف_شده صحیح بخاری:
✍️ «... وَقَدْ أَخْرَجَ عُمَرُ أُخْتَ أَبِى بَكْرٍ حِينَ نَاحَتْ »
2️⃣ عبارت #بدون_تحریف از مصنف عبدالرزاق استاد بخاری:
✍️ «... اجتمع في بيت ميمونة نساء يبكين فجاء عمر ومعه بن عباس ومعه الدرة فقال يا أبا عبد الله ادخل على أم المؤمنين فأمرها فلتحتجب واخرجهن علي قال: فَجَعَل يُخرِجُهُنّ عَليه وَهوَ يَضرِبهنّ بالدِرّةِ فَسَقَط خِمارُ امرَأة مِنهُنّ فَقالوا يا امير المؤمنين خِمارها! فَقالَ: دُعوها وَلا حرمَةَ لَها. كان معَمَّر يعجِبُ مِن قَوله: «لا حرمة لها»
👈 زنان در خانه میمونه جمع شدند. آنها گریه می کردند(برای مصیبت) عمر شلاق به دست به همراه بن عباس وارد شد... زنان از اتاق خارج می شدند و عمر آنها را با شلاق می زد. در این زمان روسری و حجاب یکی از زنان افتاد اطرافیان با تعجب گفتند: ای عمر روسری ندارد! عمر گفت: رهایش کنید این زن هیچ حرمتی و احترامی ندارد. معمّر(راوی حدیث) از این کلام عمر که گفت «این زن هیچ احترامی ندارد» در تعجب بود.
✅ چرا جناب بخاری اصل ماجرا را نقل نکرده و با تلاش فراوان روایت را سانسور کرده است؟ چرا راوی ماجرا «مُعَمّر» از توهین خلیفه دوم به زنان تعجب کرده است؟
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
#دستبرد
1️⃣ عبارت #تحریف_شده صحیح بخاری:
✍️ «... فَقَالَ عُمَرُ حِينَ رَأَى أَسْمَاءَ مَنْ هَذِهِ قَالَتْ أَسْمَاءُ بِنْتُ عُمَيْسٍ . قَالَ عُمَرُ الْحَبَشِيَّةُ هَذِهِ الْبَحْرِيَّةُ هَذِهِ قَالَتْ أَسْمَاءُ نَعَمْ . قَالَ سَبَقْنَاكُمْ بِالْهِجْرَةِ ، فَنَحْنُ أَحَقُّ بِرَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - مِنْكُمْ . فَغَضِبَتْ وَقَالَتْ كَلاَّ وَاللَّهِ ، كُنْتُمْ مَعَ رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - يُطْعِمُ جَائِعَكُمْ ، وَيَعِظُ جَاهِلَكُمْ...»
2️⃣ عبارت #بدون_تحریف صحیح مسلم:
✍️ «... قَالَ عُمَرُ الْحَبَشِيَّةُ هَذِهِ الْبَحْرِيَّةُ هَذِهِ فَقَالَتْ أَسْمَاءُ نَعَمْ. فَقَالَ عُمَرُ سَبَقْنَاكُمْ بِالْهِجْرَةِ فَنَحْنُ أَحَقُّ بِرَسُولِ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- مِنْكُمْ. فَغَضِبَتْ وَقَالَتْ كَلِمَةً كَذَبْتَ يَا عُمَرُ كَلاَّ وَاللَّهِ كُنْتُمْ مَعَ رَسُولِ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- يُطْعِمُ جَائِعَكُمْ وَيَعِظُ جَاهِلَكُمْ...»
3️⃣ با مقایسه دو عبارت فوق روشن می شود که جناب بخاری با حذف « وَ قَالَتْ كَلِمَةً كَذَبْتَ يَا عُمَرُ » درصدد پوشاندن دروغگو و کذاب بودن عمر بن الخطاب است.
✅ حدَّثَنَا أَبُو بَرْزَةَ، قَالَ : سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ (ص) يَقُولُ: « أَلا إِنَّ الْكَذِبَ يُسَوِّدُ الْوَجْهَ... » آگاه باشید! همانا دروغگویی روسیاهی می آورد.
📚 كنز العمال في سنن الأقوال والأفعال ،ج 3 ص: 619
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
#دستبرد
2️⃣ عبارت #تحریف_شده صحیح بخاری:
✍️ «... عَنْ عَائِشَةَ - رضى الله عنها - قَالَتِ اسْتَأْذَنَتْ هَالَةُ بِنْتُ خُوَيْلِدٍ أُخْتُ خَدِيجَةَ عَلَى رَسُولِ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - ، فَعَرَفَ اسْتِئْذَانَ خَدِيجَةَ فَارْتَاعَ لِذَلِكَ ، فَقَالَ « اللَّهُمَّ هَالَةَ » . قَالَتْ فَغِرْتُ فَقُلْتُ مَا تَذْكُرُ مِنْ عَجُوزٍ مِنْ عَجَائِزِ قُرَيْشٍ ، حَمْرَاءِ الشِّدْقَيْنِ ، هَلَكَتْ فِى الدَّهْرِ ، قَدْ ، أَبْدَلَكَ اللَّهُ خَيْرًا مِنْهَا تحفة...»
2️⃣ عبارت #بدون_تحریف از مسند احمدبن حنبل:
✍️ « ... عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا ذَكَرَ خَدِيجَةَ أَثْنَى عَلَيْهَا فَأَحْسَنَ الثَّنَاءَ قَالَتْ فَغِرْتُ يَوْمًا فَقُلْتُ مَا أَكْثَرَ مَا تَذْكُرُهَا حَمْرَاءَ الشِّدْقِ قَدْ أَبْدَلَكَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ بِهَا خَيْرًا مِنْهَا قَالَ مَا أَبْدَلَنِي اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ خَيْرًا مِنْهَا قَدْ آمَنَتْ بِي إِذْ كَفَرَ بِي النَّاسُ وَصَدَّقَتْنِي إِذْ كَذَّبَنِي النَّاسُ وَوَاسَتْنِي بِمَالِهَا إِذْ حَرَمَنِي النَّاسُ وَرَزَقَنِي اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ وَلَدَهَا إِذْ حَرَمَنِي أَوْلَادَ النِّسَاءِ...»
3️⃣ با مقایسه دو عبارت فوق روشن می شود که بخاری فضائل بی بدیل حضرت خدیجه (س) را سانسور کرده؛ ولی حسادت ها و فحاشی های عایشه نسبت به ایشان را، ذکر کرده است.
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از دانشگاه امامت
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄ 📚 روایت فوق نشان دهنده دروغ بستن ابوهریره به پیامبر اکرم ص می باشد.
1️⃣ ابوهریره یهودی تازه مسلمان که تنها ۳ سال با پیامبر اکرم بود!
2️⃣ او در منبر میگفت: به عبای معاویه بن ابی سفیان (نفرین شده رسول الله و از دودمان شجره خبیثه بنی امیه) چنگ بزنید و پناه ببرید!
3️⃣ ابوحنیفه : از همه صحابه جز ابوهریره و مالک بن انس و سمره بن جندب تقلید می کنم!
4️⃣ بخاری در صحیح اش که برترین کتاب اهل سنت می باشد در ۱۰۴۵ جای کتابش به روایات وی استناد می کند!
5️⃣ عجیب و حیرت آور آن است که وی در ابتدای حدیث فوق روایت را از زبان رسول الله نقل کرده و زمانی که با پرسش مخاطبین مواجه شد آن را مستند به #کیس_جیب_ابوهریره خود می کند😳
6️⃣ برادران اهل سنت دین خود را از رسول الله می گیرند یا #کیس_جیب_ابوهریره تازه مسلمان ؟؟
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u
هدایت شده از دانشگاه امامت
#سلسله_امامت
1⃣ روایت فوق در صحیح ترین کتاب بعد از قرآن در نزد برادران اهل سنت یعنی "صحیح بخاری" می باشد .تمام روایت های این کتاب مورد قبول علمای اهل سنت می باشد.
2⃣ این حدیث ذیل تفسیر آیه ۳۳ سوره آل عمران از قول صحابی و مفسر بزرگ و شاگرد امیرالمومنین علیه السلام "عبدالله بن عباس" می باشد .
3⃣ آیه فوق (آیه اصطفاء)اشاره به گزینش الهی سلسله نبوت و رسالت و امامت دارد که از حضرت آدم علیه السلام شروع و با گذر از نوح به آل ابراهیم و آل عمران می رسد!
4⃣ ادامه این سلسله نورانی و الهی تا قیامت بنا بر روایت فوق #آل_محمد صلوات الله علیهم می باشد.
5⃣ نتیجه آنکه #آل_محمد ص مشمول اصطفاء و انتخاب الهی هستند! انتخابی در ردیف انتخاب آدم و نوح و ابراهیم و ...علیهم السلام.
✅ آیا با وجود #آل_محمد که انتخاب شده خداوند و همردیف انبیاء و اولیای الهی هستند خلافت به کسان دیگری_ هر چند عادل تا چه رسد به یزید و ...- خواهد رسید؟؟
✧❁دانشگاه امامت❁✧
🆔 @Emamat110u