سلام استادمحترم تمامی سخنرانی 121 تاالان و1000سخنرانی تااخرسال
درزمینه
1- پول ( پول هوشمند-پول بی قیمت ووو)
2-هسته ای (بزرگترین خیانت بستن ان است چون بمب دروغ پیش نیست چیزی دیگراست)
3-تولیدنفت ( 1-هسته ای2-گازخانگی 3-اب دریا4-ازفلزات وووووو)
4-معدن
5-ایجادوزارت زنان
6 -باگرده افشانی تولیدبارداری درزنان وعقیم کردن مردها
7-تحلیل های روزایران وجهان
8-::::::::::؛:::: ::
9:::::::::::::::::
10:::::::::::::
11-درهرزمینه ای بخواهیددریوتیوب سخنرانی خواهیم کرد
(دریوتیوب مامشترک وعضوشویدوسخنرانیهاراببینید)
https://youtu.be/yUFDu4o_SyA
(سخنرانی مارادریوتیوب ببینیدومشترک وعضوشوید) مدیراندیشکده طلوع سیدمنصورمحمدی کچبی 989112521140 موبایل
ایمیلkachpim@gmail.com
https://youtu.be/yUFDu4o_SyA
💠 #آیت_الکرسی
❤️🌸 امام باقر علیه السلام:
هر کس صد مرتبه آیت الکرسی را بخواند خداوند هزار ناراحتی از ناراحتی های دنیا و هزار سختی آخرت را از او دور می کند که کمترین ناراحتی دنیا فقر و کمترین سختی آخرت فشار قبر است.
❤️🌼پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود:
آیت الکرسی سید سوره بقره است و در آن پنجاه کلمه است و در هر کلمه پنجاه برکت و خیر وجود دارد.
📚 تفسیر مجمع البیان جزء 1و2/ص360
خطبه غدیر جلسه ۱.mp3
12.91M
🔴🔴📜#خطبه_غدیر 🔴🔴
#جلسه_اول
🔴📣۲۵ جلسه شرح خطبه ی غدیر قبلا در کانال بارگذاری شده است، با استماع شرح خطبه ی غدیر معرفتمان را نسبت به امامت بالا ببریم و ذره ای برای غدیر و امامت و ولایت کار کنیم📣🔴
🔻شرح و تفسیر سه آیه ی نازل شده در روز غدیر
▪️سوره مائده آیه ۶۷ (آیه تبلیغ)
▪️سوره مائده آیه ۳ (آیه اکمال)
▪️سوره معارج آیه ۱و۲
🔹ذکر دلائل عقلی مبنی بر اثبات امامت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام
🔸#شرح_خطبه_غدیر
#بخش_اول حمد و ثنای الهی
⭕️حجم فایل: ۱۲/۳ مگابایت
🎙#حجةالاسلام_عباسپور
#مشهد_مرداد_1400
#غدیری_ام
#سقیفه_ای_نیستم
#فقط_حیدر_امیرالمومنین_است
🔴🔴 نشر حداکثری 🔴🔴
✍#امام_هادی (علیه السلام) در #زیارت_غدیریه:
💠... گواهی میدهم - ای #امیرمؤمنان - که:
1⃣ #شک_کننده-ی دربارهی تو، به پیامبر امین، #ایمان نیاورده؛
2⃣ و #روگردان از تو به غیر تو، از #دین_استوار خدا جدا گشت؛ دینی که:
✅ پروردگار عالمیان برای ما پسندید، و در #غدیر با #ولایت تو کامل کرد.
«أَشْهَدُ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ أَنَّ الشَّاكَّ فِيكَ مَا آمَنَ بِالرَّسُولِ الْأَمِينِ، وَأَنَّ الْعادِلَ بِكَ غَيْرَكَ عانِدٌ عَنِ الدِّينِ الْقَوِيمِ الَّذِي ارْتَضَاهُ لَنَا رَبُّ الْعَالَمِينَ، وَأَكْمَلَهُ بِوِلايَتِكَ يَوْمَ الْغَدِيرِ».
📚 دانشنامه امام هادی (علیه السلام) ص۵۶۴.
🌺پانزدهم ذی الحجة، ولادت امام هادی (علیه السلام) #مفسر_امامت و #ولایت در دو زیارت #جامعه_کبیره_و_غدیریه مبارک باد.🌺
لینک کانال ایتا👇
https://eitaa.com/jalassateahojjatoleslamabbaspoor
سلام علیکم
خدا قوت
بچه های جهادی سراسر ایران تصمیم گرفتند
برای این که صدای جهاد تبیین فرزند آوری آقا ، به عنوان یک مطالبه ی عمومی از مردم در بیاد
و دغدغه ی اول همه بشه
در اولین گروه مردمی فرزند آوری ایران ، جمع بشن و در موضوعات ازدواج ، فرزند آوری ، ناباروری ، اسقاط جنین و احکام فراموش شده ی مربوط به آنها و چالش های پیش رو ، با دکترها و متخصصین طب سنتی ، و مشاوران خبره و مطلع تعامل و گفت و گو کنند
و با ارسال پیام های مفید و خبرهای مربوط به این موضوعات ، قدم های کوچکی برای تحقق جمعیت صد و پنجاه میلیونی جمهوری اسلامی ایران بردارند.
اگر براتون میسره لینک دعوت رو برای مخاطبین و گروههاتون ارسال بفرمایید.
توفیقاتتون افزون👇
🇮🇷🌷گروه جهاد عظیم فرزندآوری ایران 🌷🇮🇷
https://eitaa.com/joinchat/1759641967C037bf9574d
مسلم ولی امر است.mp3
3M
نسل امروز شیعه نه در پی یعقوبوار زیستن است و نه فریب امثال شریح را خواهد خورد، این نسل عزم یاری مسلم را دارد و به بهانه انتظار عرصه را خالی نمیگذارد؛ یامنصور امت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💮درمان سوختگی ها و زخم ها
📚در طب سنتی و اسلامی
🎙#دکتر_حسین_خیراندیش
بررسی ابعاد لایحهٔ حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب.mp3
36M
🔻مناظره با موضوع «بررسی ابعاد لایحهٔ حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب»
۱۰ تیر ۱۴۰۲
🖇 همچنین نسخهٔ کامل تصویری این برنامه را در پیوند زیر تماشا کنید:
https://tv4.ir/episodeinfo/385569
https://virasty.com/Mahdijamshidi
،،،،،،،،،
«آمارسازی سوگیرانه»، زمینه را برای تصمیمسازی انفعالی مسئولان فراهم کرده است. با اعداد مبتنی بر پیمایشها و پرسشهای جهتدار، «دستگاه محاسباتی مدیران نظام» را دچار اختلال کردهاند. «تصور بریدگی جامعه از ارزشها»، همانند یک ویروس فلجکننده، ارادهی کارگزاران را برای تحول فرهنگی، سست کرده است.
،،،،،،،،
🖇 تعلیقه:
۱. اگر یک «نمونهی عینی صحیح» از مواجههی قانونی با کشف حجاب، تولد و تحقق یابد، ذهنیتهای بهفرض منفی نیز شکسته خواهند شد. گاهی باید با تولید «عمل عینی» و «مصداق واقعی»، نظر مردم را تغییر داد و آنها را همراه کرد. در این صورت، مخالفت آغازین به موافقت تبدیل خواهد شد.
۲. «تصمیمسازی مبتنی بر پیمایش شبهاجتماعی» را سرنوشتساز و حقیقتسوز بدانید. آنچه که اغلب اصحاب قدرت را سرمست یا سرخورده میکند، اعدادی هستند که مدعی بازگویی «نظر مردم»اند. چنین اعدادی را میتوان با «پرسشهای باردار» و «نمونههای مخدوش» آفرید و دستگاه ذهنی مدیران را مرعوب و منفعل کرد.
۳. بهنظرم اکنون روشن گشت که چرا لایحهی حجاب را اینقدر «ضعیف» و «رقیق» و «حداقلی» نوشتهاند. تصمیمسازان توانستهاند از طریق آمارهای شبهاجتماعی به مسئولان القاء کنند که «جامعه»، تاب و تحمل مواجههی جدی با کشف حجاب را ندارد. ازاینرو، باید عقب نشست با حرام شرعی و سیاسی، «مصالحه» و «مدارا» کرد.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔻یکهسالاری یا ترکیب ولایت و مردم؟!
🖋 مهدی جمشیدی
۱. هنگامی که در آغاز انقلاب، سخن از گنجاندن اصل «ولایت فقیه» در قانون اساسی گفته شد، برجستهترین دلیلی که نیروهای لیبرال برای مخالفت با آن در دست داشتند، این بود که ولایت فقیه، قدرت متمرکز و انحصاری پدید میآورد و همۀ امور حاکمیتی را به ارادۀ یک نفر گره میزند و حقوق سیاسی مردم را از میان میبرد. آنها معتقد بودند که ولایت فقیه، با وعدههای انقلاب در دورۀ نهضت، تعارض دارد و نوعی شاهسالاریِ دینی به وجود میآورد که حاصلش تبدیل استبداد سطلنتی به استبداد دینی است. امروز پس از گذشت بیش از چهار دهه، مهدی نصیری همان منطق را - البته با بیانی ضعیف و سطحی نسبت به گذشته - مطرح میکند و نظام جمهوری اسلامی را از لحاظ اینکه در آن ولی فقیه حضور دارد، مبتلا به یکهسالاری میانگارد. او در یادداشت اخیرش نیز مانند گذشته، کوشیده همۀ چالشهای واقعی و موهوم را به «یک شخص» نسبت بدهد و او را «علتالعلل مشکلات» معرفی کند؛ این شخص، ولی فقیه است.
۲. کسانی که «تصویر استبدادی» از ولایت فقیه دارند و از این جهت، این آموزه را برنمیتابند، در حقیقت از عنصر جوهری و ذاتی انقلاب عبور کردند و پرچم «سکولاریسم سیاسی» را به دست گرفتهاند. در اینجا دیگر سخن از «نقد عملکردها» در میان نیست، بلکه آشکارا، اینان در مسیر «نفی بنیانها»یی قرار گرفتهاند که سازۀ هویتبخش و تمایزآفرین در نظام جمهوری اسلامی را تشکیل میدهند. روشن است در این حال، دیگر نمیتوان چنین اشخاصی را خودی و در زمرۀ نیروهای انقلابی انگاشت. نقادی اینان از «مرزهای هویتی» و «خطوط قرمز ارزشی» عبور کرده است و آنها به «دیگریِ انقلاب» تبدیل شدهاند. نقدهای میدانی و عینی، چه درست و چه نادرست، یک سخن است و نقدهای معرفتی و نظری که با ماهیت نظام، سرِ ناسازگاری دارند سخن دیگری است. این دومی، حکایت از آن دارد که برخی نیروهای سیاسی از قبیل نصیری، دچار «فرسایش اعتقادی» و «زوال هویتی» شدهاند و به اردوگاه لیبرالیسم سیاسی پیوستهاند. نقدهای اینان، دیگر نقد نیست، بلکه «ساختارشکنی» و «هویتستیزی» است. نزاع وی از پارهای مفاسد اقتصادی آغاز شد و اینک به تضاد ایدئولوژیک رسیده است؛ تا آنجا که او در یک سیر قهقرایی به ورطۀ لیبرالیسم سیاسی فرو غلتیده است. این در حالی است که حتی بخش مرکزی جبهۀ اصلاحات نیز که ماهیت لیبرال داشت، دستکم اینگونه رسوا و عیان، در برابر ولایت فقیه به صفآرایی نپرداخت. هنگامی که او از «جمهوری اسلامی» به «جمهوری سکولار» رسیده است، طبیعی است که خواهان برچیدن نظریۀ ولایت فقیه باشد. شیب دگردیسی او، بسیار تند و ناموجّه بود. آن تب آتشین کجا و این تجدیدنظر واپسین کجا؟!
۳. معنی مطلقهبودن ولایت فقیه، مداخلۀ ولی فقیه در همۀ شئون و ساحات نیست. در عمل نیز، آیتالله خامنهای همواره از حضور در «اجرائیات»، پرهیز داشته و حتی در قلمرو اختیارهای خویش نیز، اغلب به «تفویض» رو آورده است. ایشان کوشیده است حضور حداکثری و جدیاش در طراحی «سیاستهای کلّی نظام» باشد، ولی جالب است که حتی در اینجا نیز ایشان، نگاشتن سیاستها را به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار کرده است و خود در نهایت، آن را ملاحظه میکند. ولی فقیه، از «روح معنوی و انقلابیِ نظام»، پاسداری میکند و اهتمام دارد که نظام، استحاله نشود و با اصالتهای اسلامی و انقلابی، زاویه و فاصله پیدا نکند، اما با این قید که «اجرائیات» در اختیار نیروها و جریانهایی است که خود «مردم» در قالب مردمسالاری دینی، آنها را به قدرت میرسانند. ولایت فقیه، در برابر مردمسالاری دینی نیست، چون ولایت فقیه یعنی کوشش برای استمرار هویت اسلامی و انقلابیِ نظام، و مردمسالاری دینی یعنی مردم بتوانند کارگزاران را انتخاب کنند و «چرخش قدرت سیاسی» در اختیار مردم باشد. این امر به خصوص از این جهت اهمیت دارد که دولت بهعنوان گرانیگاه بودجه و اختیار در حاکمیت، جملگی برآمده از «انتخاب مستقیم و مستقل مردم» بوده است و ازاینرو، همواره «نوسانهای بزرگ» و «دگرگونیهای فراوان» را تجربه کرده است. دهههای گذشته، دهههای تلاطمهای سیاسی در دولتها بود و کسانی در دولتها حضور داشتند که نقطههای مقابل یکدیگر بودهاند. در عمل نیز هر یک از دولتها، سیاستهای خاص خودشان را به اجرا نهادهاند. این سعۀ صدر تا آنجاست که حتی دولتی که چشم به غرب دارد، میتواند هشت سال، حاکمیت و جامعه را در ایران به معادلههای غربی، مشروط کند و به این ترتیب، از ارادۀ آیتالله خامنهای تبعیت نکند.
🖇 منتشرشده در فارس:
https://www.farsnews.ir/news/14020410000907/
ختم مجرب برای بخت گشایی و ازدواج:
برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه ذیل که مجرب است و مدت آن یک هفته است پیشنهاد میشود:
هفتاد مرتبه آیه الکرسی
هفتاد مرتبه سوره اخلاص
هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس
هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق
را قرائت کند.
این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.
.
جاعلِ جایزه بگیر
جایی در فرانسه ندارد
♦️هر دو دودند اما، این کجا و آن کجا؟
🔹در بحبوحه حوادث دی ماه ۹۶، عکسی در رسانههای غربی به عنوان نماد اعتراض ایرانیان منتشر شد که تصویر دختر مثلا معترضی را با مشت گره کرده و در میان دود نشان می داد.
♦️عکاس که نه، طراح صحنه، یلدا معیری همکار نشریات زنجیره ای بود. او که با عکس جعلی، کاسبی کرده بود، بعد از آن که آب ها از آسیاب افتاد، اذعان کرد: دود نشان داده شده در عکس، مربوط به کپسول آتش نشانی بوده و نه گاز اشک آورِ القا شده!
🔹جالب این که همین فرد دغلباز، ضمن تامین سوژه برای جروزالم پست و آسوشیتد پرس و...، از انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی هم جایزه گرفت!
♦️تفاوت تصاویر این روزهای اعتراضات فرانسه با ایران، این است که آنجا ژورنالیست وطن فروش کم پیدا می شود تا صحنه آرایی و جعل عکس کند و معدود تصاویر منتشره، واقعی است. بماند که مثلا تشییع جوان۱۷ ساله قربانی شلیک پلیس، در سانسور کامل برگزار شد.
🔹تفاوت دوم این است که رسانه های غربی، هر قدر در قبال اتفاقات ایرانُ دروغ بافی و بزرگ نمایی می کنند، در قبال اتفاقات اروپا، مامور کوچک نمایی و سانسور هستند.
@IMANI_mohammad