eitaa logo
اقتدار ولایی
971 دنبال‌کننده
15هزار عکس
21.5هزار ویدیو
249 فایل
مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی تاریخی ادبیات فارسی و تفسیر و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 تقویم شیعه ☀️ امروز: شمسی: یکشنبه - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ میلادی: Sunday - 13 August 2023 قمری: الأحد، 26 محرم 1445 🌹 امروز متعلق است به: 🔸مولی الموحدین امیر المومنین حضرت علی بن ابیطالب علیهما السّلام 🔸(عصمة الله الكبري حضرت فاطمة زهرا سلام الله عليها) ❇️ وقایع مهم شیعه: 🔹شهادت علی بن حسن مثلث علیه السلام، 146 ه-ق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📢 ۳۰ مرداد، همزمان با پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت 📝 ۲ تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌های شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده منتشر می‌شود 🔹 «پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب‌های «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» در اولین رویداد ملی تکریم فعالان مساجد سراسر کشور باعنوان «مثل مصطفی» توسط مؤسسه‌ی پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد. 📚 کتاب «سرباز روز نهم» روایتی از زندگی و زمانه شهید مصطفی صدرزاده در ۶۳۲ صفحه است که توسط انتشارات راه‌ یار منتشر شده و «اسم تو مصطفاست» زندگی ‌نامه داستانی این شهید مدافع حرم به روایت همسر شهید می‌باشد که به قلم خانم راضیه تجار نوشته و توسط انتشارات روایت فتح در ۲۷۲ صفحه منتشر شده است. 👈🏻 مراسم انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر این دو کتاب‌ که ۳۰ مردادماه همزمان با روز جهانی مسجد و اولین رویداد تکریم فعالان مساجد سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، بصورت زنده از رسانه KHAMENEI.IR و شبکه‌های سیما پخش خواهد شد. 🔸 شایان ذکر است رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)‌، *مساجد و هیئات سراسر کشور را از جمله هزاران هسته مقاومت دانستند* و برخاستن یک جوان نورانی و شخصیت منور مانند شهید صدرزاده از یک روستا در اطراف شهریار را امیدآفرین خوانده و فرمودند: ما از این مصطفی های صدرزاده درسراسر کشور بسیار داریم و اینها همه امید بخش است. 🔹 پیش از این دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در برنامه‌های جداگانه‌ای از نویسندگان و راویان کتاب ‌های جهاد و شهادت از جمله «نورالدین پسر ایران»، «پایی که جا ماند»، «لشکر خوبان»، «من زنده‌ام»، «آن بیست ‌و ‌سه نفر»، «وقتی مهتاب گم شد، گلستان یازدهم، دختر شینا، آب هرگز نمی‌ میرد»، «فرنگیس»، «در کمین گل سرخ»، «مربع‌های قرمز»، «عصرهای کریسکان»، «تنها گریه‌ کن»، «حوض خون» ، «مهاجر سرزمین آفتاب» و «خاتون و قوماندان» تقدیر نموده و یادداشت‌ها و تقریظ‌های رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب‌ها را منتشر کرده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📣 مروری بر تولیدات رسانه KHAMENEI.IR در هفته‌ای که گذشت... ⏰ مثبت۱۰۰ثانیه | ۵۸۰۰ کیلومتر نعمت khl.ink/f/53531 📈 خط دیدار | مرور بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران khl.ink/f/53503 ▶️ جهت | انقلابِ دریا khl.ink/f/53539 📹 نماهنگ | اولین معلم khl.ink/f/53518 📹 نماهنگ | اقتدار °۳۶۰ khl.ink/f/53515 📹 نماهنگ | یک محرم پُرشور khl.ink/f/53525 📹 نماهنگ | افتخار مدافعان حرم khl.ink/f/53535 📹 نماهنگ | اقیانوس‌های آرامش khl.ink/f/53551 📺 گزارش خبری | یک افتخار بزرگ khl.ink/f/53527 🎧 بسته صوتی خط دیدار | مرور بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران khl.ink/f/53507 🎧 کلیپ صوتی | حضور امنیت‌ساز khl.ink/f/53529 🎨 اطلاع‌ نگاشت | افتخار تاریخ دریانوردی ایران khl.ink/f/53511 🎨 اطلاع‌ نگاشت | درس‌ها و حقایق مأموریت °۳۶۰ khl.ink/f/53538 📝 روایت دیدار | دهه هفتادی‌ و هشتادی‌ها در مأموریت ۶۵ هزار کیلومتری دور دنیا khl.ink/f/53508 📝 روایت دیدار | ۲۳۲ روز همدلی khl.ink/f/53550 📁 پرونده | تبلیغ، اولویت اول farsi.khamenei.ir/others-special?id=53493 ✍ یادداشت | والدین، مبلغان اصلی انتقال معارف نسلی khl.ink/f/53543 💬 تحلیل و تبیین | گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری khl.ink/f/53541 💬 تحلیل و تبیین | گفت‌وگو با حجت‌الاسلام شیخ عبدالکریم پاز khl.ink/f/53494 💬 تحلیل و تبیین | گفت‌وگو با حجت‌الاسلام والمسلمین کعبی khl.ink/f/53492 💬 تحلیل و تبیین | گفت‌وگو با امیر دریادار دوم فتاحی khl.ink/f/53509 💬 تحلیل و تبیین | گفت‌وگو با امیر دریادار دوم قادر وظیفه khl.ink/f/53537 💬 تحلیل و تبیین | گزارش ماموریت ناوگروه ۸۶ توسط امیر دریادار ایرانی khl.ink/f/53524 💬 تحلیل و تبیین | گفت‌وگو با آقای دکتر رجبی دوانی khl.ink/f/53549 🖼 خط حزب‌الله ۴۰۵ | انقلاب‌ دریانوردی khl.ink/f/53544 🌷 بخش نوجوان nojavan.khamenei.ir 💻 سایر زبانها KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💬 | متشکّل شدن مجدد شیعه 👈🏼 نگاهی به الگوی ویژه هدایت و سیره تبلیغی امام سجاد علیه‌السلام و ثمرات آن بر اساس بیانات رهبر انقلاب 🔻‌ زندگی امام سجاد «از همه جهت یکی از زندگی های پر از درس است.» ۱۳۷۲/۴/۲۳ یکی از این جهات، الگوی هدایت و سیره تبلیغی ایشان است. همه شواهد نشان می دهد نیم قرن بعد از حکومت پیامبر اسلامی، جامعه اسلامی چنان به انحراف رفته است که امیدی به اصلاح آن نیست؛ اما به راستی امام سجاد چگونه در طول ۳۵ سال دوران امامت خود با صبر و استقامت، چنین اثر شگفتی در جامعه اسلامی‌ ایجاد کردند؟ 🔻 اختناقِ گسترده در دوران بعد از حادثه عاشورا 🔹 شرایط دوران امام سجاد از چند جهت حائز اهمیت است. از یک سو «وقتی‌که حادثه‌‏ى عاشورا پیدا شد، در عالم اسلام... حالت رعبى میان مردم به وجود آمد؛ بیشتر یا شاید کلّاً در میان شیعیان و طرف‏داران ائمّه.» (حماسه امام سجاد، ص ۱۸۴) از سوی دیگر «عامّه‌‏ى مردم دچار یک بی‌ایمانى و ضعف و اختلال اعتقادى شدید شده بودند. کار به جایى رسیده بود که حتّى بعضى از ایادى دستگاه خلافت، نبوّت را زیر سؤال میبردند.» (انسان۲۵۰ساله، ص ۱۸۱) و «اخلاق مردم بشدّت خراب شده بود.» (انسان۲۵۰ساله، ص ۱۸۲) چراکه «بخش مهمّی از مشکلات اساسی دنیای اسلام که به فاجعه کربلا انجامید، ناشی از انحطاط و فساد اخلاق مردم بود. اگر مردم از اخلاق اسلامی برخوردار بودند، یزید و ابن‌زیاد و عمر سعد و دیگران نمیتوانستند آن فاجعه را بیافرینند.» ۱۳۷۲/۴/۲۳ 🔹 در آن دوران «اغلب شخصیّت‌های بزرگ، سر در آخور تمنّیّات مادّی‌ای که به‌وسیله‌ی رجال حکومت برآورده میشد، داشتند.» ۱۳۶۵/۴/۲۸ و کارشان شده بود «از طرفى موجّه کردن و محبوب کردن چهره‏ى قدرتها در دل مردم، از طرفى منفور کردن خاندان پیغمبر و محبّت اینها را از دلها گرفتن.» (حماسه امام سجاد، ص ۸۳) فشار و سخت‌گیری به جایی رسیده بود که «دستگاه عبدالملک... کمال اِشراف و نظارت را بر زندگى امام سجّاد داشت. جاسوس‌هایى گماشته بود که وضع زندگى امام سجّاد را به او گزارش بدهند.» (حماسه امام سجاد، ص ۱۹۳) 🔹 حال سؤال این است با وجود اینکه «اختناق در آن دوران و نامناسب بودن وضع، اجازه نمی‌داد که امام سجاد بخواهند با آن مردم بی‌پرده و صریح و روشن حرف بزنند؛ نه فقط دستگاه‌ها نمی‌گذاشتند، مردم هم نمی‌خواستند.» ۱۳۶۵/۴/۲۸ امام سجاد چگونه اسلام را از تحریف و جامعه اسلامی را از خطر انحراف نجات دادند؟ 🔻 امام از هیچ‏کس مأیوس نیست... 🔹 نگاه متعارف جامعه اینگونه است که با وجود چنین وضعیتی، تربیت مردم ناشدنی است. اما «امام سجاد... نگفتند وضع بد است، نگفتند که از شمشیر قدرت حاکم خون میچکد، نگفتند این حرفها در دل و مغز علیل مردم جا نمیگیرد؛ ‏حرفشان را گفتند.» (حماسه امام سجاد، ص۱۲۶) سیره عملی ایشان نشان می‌دهد «امام از هیچ‏کس مأیوس نیست حتّى از محمّد‏بن شهاب. امام انسان را داراى فطرت نیکو میداند... بدیها عارضیاند، بدیها مال بعدند، بدیها نقش‏ونگار روى این صفحه هستند و خود صفحه پاک است... هر انسانى در هر حدّى از انحراف، از قلمرو و محیط و منطقه‏ى امید یک ‏انسانِ هدفى و مسلکى بیرون نیست؛ همه‏کس را میتوان امیدوار بود که هدایت شود.» (حماسه امام سجاد، ص۱۵۳) 🔻 دو نوع روش تبلیغی امام 🔹‌ با بررسی شیوه تبلیغی حضرت سجاد می‌توان دریافت که «امام چون در دوران اختناق زندگى میکردند و نمیتوانستند مفاهیم مورد نظر خودشان را آشکارا و صریح بیان کنند، از شیوه‏ى موعظه و دعا استفاده کردند. دعا مربوط به صحیفه‏‌ى سجّادیّه است... و موعظه مربوط به بیانات و روایاتى است که از آن حضرت نقل شده.» (حماسه امام سجاد، ص۲۰۵) 🔻 اولاً حضرت برای بازسازی جامعه نبوی «پوششى براى حقایق درست میکرد، و آن، پوشش، دعا بود.» (حماسه امام سجاد، ص ۱۶۲) یعنی در بدترین شرایط تبلیغی «امام سجّاد از بيان معارف دست نکشيد؛ به‌عنوان دعا، به‌نام نيايش، مطالبى فراهم آورد و آنچه ميخواست بگويد، گفت.» (همرزمان حسین، ص ۹۲) ثانیاً موعظه «بهترین نحو انتقال و القای ایدئولوژى و افکار درست است.» (حماسه امام سجاد، ص۲۰۶) موعظه‌های عمومی حضرتسه ویژگی مهم دارد: 🔹 ۱- «این بیانات امام که خطاب به عامّه‏‌ى مردم است، از نوع آموزش نیست، از نوع تذکّر و یادآورى است. یعنى در این بیان، امام نمی‌نشینند مسئله‏‌ى توحید را براى مردم باز کنند و بشکافند، یا مسئله‏‌ى نبوّت را براى مردم تفسیر کنند بلکه تذکّر میدهند، یادآورى میکنند.» (حماسه امام سجاد، ص۲۱۰) 🔍 ادامه👇
اقتدار ولایی
💬 #یادداشت_هفته | متشکّل شدن مجدد شیعه 👈🏼 نگاهی به الگوی ویژه هدایت و سیره تبلیغی امام سجاد علیه‌ال
🔍 ادامه 🔹 ۲- «امام در این بیان عمومى یعنى در خلال مسائل اسلامى، ناگهان بر روى مسئله‏‌ى امامت تکیه میکند؛ مثل این است که مثلاً در دوران رژیم گذشته کسى با شما این‏جورى حرف بزند که آقایان! به فکر خدا باشید، به فکر مسئله‏‌ى توحید باشید، به فکر مسئله‏‌ى نبوّت باشید، به فکر مسئله‏‌ى «حکومت» باشید. ببینید؛ عیناً امامتى که ما اینجا در بیان امام سجّاد میبینیم، مثل همین کلمه‏ى «حکومت» است در دوران رژیم گذشته؛ که حرف خطرناکى بود.» (حماسه امام سجاد، ص۲۱۲) 🔹 ۳- «در خطاب به عامّه‌‏ى مردم دائماً استناد به آیات میشود؛ چرا؟ چون عامّه‏‌ى مردم امام سجّاد را به‏‌صورت یک ‏امام نگاه نمیکنند و براى حرفهایش دلیل میخواهند، استدلال میخواهند؛ این است که امام به آیات استدلال میکند.» (حماسه امام سجاد، ص۲۱۳) 🔻 روش خاص تبلیغ و هدایت 🔹 رویکرد امام به دعا به این دلیل است که «یکى از نتایجى که دعا میتواند داشته باشد، این است که انگیزه‏‌هاى سالم و صحیح را در دلها بیدار میکند... و صحیفه‏‌ى سجّادیّه از اوّل تا آخر پُر از انگیزه‌‏هاى شریف و عالى براى انسانها است که اگر انسان به آنها توجّه بکند، واقعاً ‏همین صحیفه‌‏ى سجّادیّه کافى است که یک ‏جامعه را توجّه بدهد و اصلاح کند و بیدار کند.» (حماسه امام سجاد، ص ۲۲۴) 🔹 رویکرد امام به موعظه هم به این دلیل است که «اگر کسى میخواست آنجا به مردم بگوید که به فکر مسئله‏‌ى حکومت باشید، این حرفى نبود که دستگاه به‌‏آسانى از آن بگذرد امّا وقتى به زبان موعظه و در زبان یک ‏آدم زاهد و عابد بیان میشود، براى دستگاه یک ‏مقدارى قابلیّت قبول پیدا میکند؛ یعنى آن‏قدرها حسّاسیّت‌‏برانگیز نیست.» (حماسه امام سجاد، ص۲۱۳) 🔻 امام سجاد شيعه را مجدد متشکّل کرد 🔹 جهاد تبلیغی امام سجاد آن‌چنان آثار بنیادینی در جامعه داشت که گویی بعثت دوباره انجام گرفته است. شرایط به گونه‌ای شد که «کم‌کم و تدريجاً مردم ملحق شدند و زياد شدند و زياد شدند و جمعيت شيعه سر و سامانى گرفت. بر اثر همين گفته‌هاى گرم امام چهارم که مثل تازيانه‌اى بر دوش فکر و روح مردم نواخته ميشد.» (همرزمان حسین، ص ۱۶۰) 🔹 امام سجاد «شيعه را مجدّداً متشکّل کرد و تحويل امام باقر داد.» (دو امام مجاهد، ص ۳۱۴) نهایتاً «نتیجه این شد که در شصت سال بعد، هفتاد سال بعد، از همین کوفه جوانها و پیرمردها بلند میشدند می‌آمدند مدینه و سالیانى در کنار مرکز فیض جعفر‏بن محمّد میماندند و بهره میبردند و برمیگشتند.» (حماسه امام سجاد، ص۱۲۶)، «بزرگانى که از رُوات امام صادق شما میشناسید، اغلب مال کوفه‏اند؛ در همین شهر بود، در همین محیط بود، در همین فضاى مسموم بود. چه کسى زراره را درست کرد؟ چه کسى محمّد‏بن مسلم را درست کرد؟ چه کسى مفضّل‏بن عمَر را درست کرد؟ یحیی‌بن امّ‏‌طویل را چه کسى درست کرد؟ امام سجّاد درست کرد.» (حماسه امام سجاد، ص۱۲۷) 🔹 اما آنچه از امام سجاد به عنوان هدایت گر ویژه و برترین مبلّغ احیاگر اسلام می توان الگو گرفت، این است که «امروز، ما چنين وظيفه‌اى داريم. البته شرايط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمد اللَّه حکومت حق يعنى حکومت شهيدان قائم است. پس، ما وظايفى داريم.» ۱۳۷۶/۲/۱۷ 🔖 منتشر شده در شماره جدید نشریه خط حزب‌الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کُلّ دستگاه شیطان، یک کارناوال تاریخی است که بزن ‌و بکوب راه می‌اندازد و بشر را تحریک به دنیا می‌کند. در مقابل، امام سجاد (ع) هم یک عزاداری تاریخی برای سیدالشهدا به راه انداخته که بساط شیطان را بر هم می‌زند. هر مؤمنی که به حسینیه می‌آید از بساط شیطان جدا می‌شود. این حسینیۀ تاریخی، عالَم را نجات می‌دهد. @mirbaqeri_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
46.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 پایگاه حجیت، یک امر فقیهانه است. من معتقدم در دوران غیبت، هیچ واقعه مهمی مثل انقلاب اسلامی نبوده که معیار حجیت در عصر غیبت را داشته باشد؛ از اول تا آخر، یک فقیه جامع‌الشرایط، بالای سر این انقلاب بوده است. 🖇 https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/2922 @mirbaqeri_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥 چند پُست منتشرشده دربارۀ حجیتِ حکومت دینی و ولایت فقیه در عصر غیبت ⬇️⬇️ 🌀 قبل از ظهور، نظامی رشدیافته‌تر از «ولایت فقیه» نداریم. 🔗 https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/633 🌀 «عارف» اگر «فقیه» نباشد، نمی‌تواند ولیّ‌ِ اجتماعی بشود. 🔗 https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/430 🌀 در جمهوری اسلامی، قوانين به «شريعت» و ساختار قدرت به «ولايت» مقيد می‌شوند. 🔗 https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/1117 🌀 جامعه شیعه در عصر غیبت به دستگاه فقها (ولایت فقیه) واگذار شده است، و امام(عج)، این دستگاه را سرپرستی می‌کنند. 🔗 https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/565 🌀 حجيت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، به فقاهت برمی‌گردد. 🔗 https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/1059 🌀 انقلاب اسلامی دستاورد فقاهت شیعه است. 🔗 https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/3836
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
zyarate_nahie_moghadaseh_tarjomeh.pdf
750.3K
متن و ترجمه زیارت ناحیه مقدسه @allame_hasanzadeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴استاد حسن عباسی 🔻 انتقادات استاد فرج نژاد به سینمای ایران از زبان استاد حسن عباسی 🔻محتوای غالب فیلم و سریال های ایرانی که ساخته می شود انسان را از کمال و رستگاری باز می دارد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹امام خامنه ای: در جنگ ترکیبی، حمله‌ی نظامی نیست امّا حمله به باورهای دینی و سیاسی است؛ حمله‌ی دشمن به باورهای دینی و باورهای سیاسی است. اینکه در سوره‌ی «قُل اَعوذُ بِرَبِّ النّاس» میگویید: «مِن شَرِّ الوَسواسِ الخَنّاسِ، اَلَّذی یُوَسوِسُ فی صُدورِ النّاسِ، مِنَ الجِنَّةِ وَ النّاس»، خنّاسش همین تبلیغات چی‌های خارجی و دنباله‌روهای آنها در داخل هستند؛ وسوسه می کنند، حقایق را دگرگون نشان می دهند؛ هدفشان سست کردن اراده‌ی ملّت است، هدفشان خاموش کردن امیدها است، می خواهند شعله‌ی امید را در دل جوانان ما خاموش کنند، جوان را مأیوس کنند. یأس یعنی بن‌بست؛ وقتی که جوان از پیشرفت مأیوس شد، از آینده مأیوس شد، احساس بن‌بست می کند؛ از کسی که احساس بن‌بست می کند، نمی شود توقّع داشت درست کار کند. می خواهند اختلاف ‌افکنی کنند، می خواهند در کشور دوقطبی ایجاد کنند؛ می خواهند نرم ‌افزار واقعی قدرت ملّیِ کشور را از دست ملّت بگیرند، بی‌اثر کنند؛ این نرم‌افزار عبارت است از ایمان مردم، ارزش های دینی مردم، ارزش های ملّی مردم، اعتقادهای مردم. وقتی این کارها را انجام دادند، دنبال این هستند که در کشور بی‌ثباتی به وجود بیاید، ناامنی به وجود بیاید، اگر بتوانند جنگ داخلی ایجاد کنند؛ که البتّه سرشان به سنگ خورده است و خواهد خورد. ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌 اپیدمی رقیب‌هراسی ❗️اصلاح‌طلبان همواره می‌کوشند تا در رسانه‌هایشان، انقلابی‌ها را یک عده زامبی معرفی کنند که در عادی‌ترین حالت، گرایشات داعشی و طالبانی دارند. 🚫 امثال فاضل میبدی و رحمت‌الله بیگدلی هر از چندگاهی روی این انگاره تأکید می‌کنند که کشور در خطر طالبانیسم قرار دارد و بعد از غبار آلوده کردن فضا، از چهره‌هایی نظیر خاتمی و روحانی به‌عنوان منادیان و نجات‌دهندگان کشور یاد می‌کنند. ⭕️ البته اپیدمی رقیب‌هراسی در میان همه اصللاح‌طلبان شیوع دارد و هر جا که کم می‌آورند، به کوبیدن خارجِ از اخلاق رقیب می‌پردازند. ⚠️ اما بر کسی پوشیده نیست که افراط ‌گرایانِ اول انقلاب چه کسانی بودند و چه هزینه‌ها که به نظام وارد نکردند. حال همین جماعت دایه مهربان‌تر از مادر شده و خطر طالبانیسم را از حلقوم توئیتری‌ فریاد می‌زند! 🛑 جناب فاضل میبدی، طالبانیسم شمائید که هر روز قلم‌تان را بر علیه نظام می‌چرخانید. داعشیسم شمائید که با تحریک احساسات مردمی، آتش به امنیت این جامعه می‌زنید. جماعت تکفیری شمائید که با خوش ‌رقصی ‌های تان برای غرب، باعث تحریم این مردم شدید. ✍🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا