eitaa logo
اقتدار ولایی
956 دنبال‌کننده
15هزار عکس
21.5هزار ویدیو
249 فایل
مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی تاریخی ادبیات فارسی و تفسیر و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻استحالۀ ارزشی، ادعای روشی 🖊 مهدی جمشیدی ۱. بسیاری از منتقدان آیت‌الله خامنه‌ای در طول سه دهۀ گذشته، بیش‌وکم در همین مسیری بوده‌اند که مهدی نصیری چندی است در پیش گرفته است. فضلِ تقدم، از آن او نیست، بلکه حتی استدلال‌های او نیز کمترین نشانی از تازگی و طراوت ندارد و جملگی تکراری و اقتباسی هستند. ما تجربۀ چنین مواجهه و تقابلی را داشته‌ایم و می‌دانیم این تضاد از چه خاستگاه‌هایی برمی‌آید و بر چه عناصری تکیه دارد و به کدام نقطه خواهد رسید. او نیز همانند گذشتگان است و گامی بیشتر بر نخواهد داشت و همۀ آنها، در چهارچوب «منطق یکسان» گفته‌اند و نوشته‌اند. این منطق، آن‌گونه که هست، بازنمایی نمی‌شود؛ چون قابل‌دفاع نیست و از اساس، انکار می‌شود، اما در عین حال، چنین نیروهایی می‌کوشند با تغییر «صورت مسأله»، بازی مواجهه را به نفع خود تغییر بدهند و آیت‌الله خامنه‌ای را در موضع دفاع بنشانند. باید از پشت‌صحنۀ این قبیل تقابل‌ها گفت و نشان داد که چه طرحی در میان است و غایت و غرض چیست. اگر صورت مسأله به گونه‌ای صحیح و صادقانه بیان شود، باید این‌طور قضاوت کرد که نیروهایی همچون نصیری، دچار «استحالۀ ارزشی» شده‌اند اما نسبت به آیت‌الله خامنه‌ای، «ادعای روشی» مطرح می‌کنند. ۲. استحالۀ ارزشی یعنی کسانی همانند نصیری، در اثر یک سلسله علل و دلایل، به‌تدریج از گذشتۀ هویتیِ خویش پشیمان شدند و از راه بازگشتند و ارزش‌های دیگری را برگزیدند، اما به این تغییر، تصریح نمی‌کنند و به جای آن، به واقعیت‌های وفادار به هویت اولیه و نخستین می‌تازند. در واقع، مسألۀ حقیقی، خود آنهاست و آنها هستند که در مقایسه با بنیان‌های ارزشیِ انقلاب، «وضع مسأله‌وار» یافته‌اند و دچار امراض فکری و معرفتی شده‌اند، اما موذیانه، صورت مسأله را تغییر می‌هند و تاریخ را وارونه جلوه می‌دهند تا خود را از موضع متهم برهانند و در موضع شاکی بنشانند. توقع معقول و طبیعی این است که انقلاب بر اساس همان ماهیتِ ارزشیِ آغازینش پیش برود و به اصالت‌هایش وفادار بماند و در نسبت با موقعیت‌ها، دچار چرخش نشود. ازاین‌رو، باید انقلابی که چنین خصوصیتی داشته باشد را ستود. با این حال، کسانی جهت‌گیری دیگری را انتخاب می‌کنند و روایت عمل‌گرایانه و اقتضایی از انقلاب دارند و با ماهیت آن، معاملۀ عمل‌گرایانه می‌کنند؛ به گونه‌ای که ارزش‌های را نسبی و تاریخی تفسیر می‌کنند و به هر بهانه، طلب و تمنای عبور از آنها را دارند. برای اینان، «واقعیت‌ها» دارای اصالت هستند نه «آرمان‌ها»، و هر جا که با واقعیت‌های متفاوت با آرمان‌ها روبرو شوند، بی‌درنگ از آرمان‌ها عبور می‌کنند. این در حالی است که انقلاب برای شکستن و درهم‌پیچیدن واقعیت‌ها شکل گرفت و تغییر بنیادین را اراده کرد. نیروهایی که در میانۀ راه، فرسوده و پشیمان می‌شوند، خط انقلاب را ملامت می‌کنند و به ارزش‌های دیگری رو می‌آورند؛ با این توجیه که انقلاب از آغاز، چنین بوده و یا انقلاب، دچار خطا بوده و اینک باید جبران کرد. این توجیه‌ها، راه‌هایی برای معقول‌سازی چرخش‌ها و تذبذب‌های نیروی‌هایی هستند که به انقلاب پشت کرده‌اند. ۳. اصلی‌ترین خطی که نیروهای ریزش‌کرده و پشیمان انتخاب می‌کنند، جایگزین‌سازی «ادعاهای روشی» با «استحالۀ ارزشی» است؛ به این معنی که هر چند دچار دگردیسی فکری شده‌اند و از مسیر و مدار انقلاب بریده‌اند، اما طلبکارانه مدعی می‌شوند که «منطق حکمرانی»، غلط است و انقلاب به بیراهه افتاده است. در واقع، تغییر خودشان را می‌پوشانند تا صورت مسأله، آن‌گونه که هست، آشکار نشود و در مقابل، منطق حکمرانی را تخطئه می‌کنند تا این‌طور وانمود کنند که همچنان به همان معیارهای اصیل، باور دارند و این حاکمان هستند که به گذشته، پشت کرده‌اند. به‌این‌ترتیب، یک روایت تحریف‌شده صورت‌بندی می‌شود که در آن، ضدقهرمان به قهرمان تبدیل می‌گردد. تمام تجربه‌های نیروهایی که در طول دهه‌های گذشته در مقابل آیت‌الله خامنه‌ای ایستاده‌اند، از این سنخ بوده است، اما بازنمایی و روایت‌پردازی، این‌گونه نبوده است. مسألۀ ما نیز همین است که واقعیتِ پنهان نگاه داشته‌شده را آشکار کنیم و نشان بدهیم که چه کسی به حقایق انقلاب، وفادار مانده و چه کسی از این حقایق، عبور کرده است. حقیقت از رهگذر این «واسازی»، سر بر می‌آورد. باید مشخص کرد که «ادعاهای روشی»، پوشش فریب‌دهنده هستند و مسأله، «استحالۀ ارزشی» این نیروهاست، اما چون بیان صریح این دگرگونی، هزینه‌ساز و پُردافعه است، به‌ناگزیر باید حقیقت را از دیده‌ها دور کرد و با نقدهای روشی و انکارهای سازوکاری، به جان اصالت‌های انقلابی و بنیان‌های معرفتی افتاد. 🖇منتشرشده در: http://fna.ir/3e6dhm
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻همدلی میان مجریان و راویان: دولت مردمی در جغرافیای رسانۀ ملی 🖊 مهدی جمشیدی ۱. رسانۀ ملی، همچنان سهم عمده و اصلی در میان تمام رسانه‌های رسمی و غیررسمی بر عهده دارد و حاشیه‌نشین نشده است؛ چنان‌که حتی دولت‌ها نیز از آن توقع جدی دارند که همراهی خبری و تحلیلی کند و آنها را در مواجهه با چالش‌های رسانه‌ای و روایتی تنها نگذارد. این امر نشان می‌دهد که در دوران بی‌اثری رسانۀ ملی قرار نداریم و و همچنان باید از آن به عنوان نقطۀ کانونی و گرانیگاه مولّد اعتبار یاد کرد. آری، رسانه‌های غیررسمی به صورت موزای رشد کرده‌اند و سهمی از فاعلیت رسانۀ ملی را به خود اختصاص داده‌اند، اما این امری جهان‌شمول و عام است و به اقتضای طبیعی و قهری مناسبات رسانه‌ای در دنیای متحول کنونی باز می‌گردد. ازاین‌رو، باید میان سرمایه‌گذاری بر روی این دو زمینۀ ارتباطی، نسبت منطقی و واقعی برقرار کرد و از تحولات طبیعی، برآشفته نشد. ۲. رسانۀ ملی، هم رسانۀ مردم است و هم رسانۀ نظام جمهوری اسلامی، بلکه باید گفت میان این دو، غیریّتی وجود ندارد که بتوان حکم کرد که رسانۀ ملی باید میان این دو توزیع و سهمیه‌بندی شود. به هر حال، رسانۀ ملی باید صدای نظام جمهوری اسلامی باشد و ارزش‌های آن را نشر بدهد؛ ارزش‌هایی که در عمق جامعۀ ایران، ریشه دارند و تصنعی و حاکمیتی نیستند. در اینجاست که بیشتر هم‌سانی ارزشی میان مردم و نظام، آشکار می‌شود. از جمله نهادهایی که به‌شدت محتاج حمایت رسانۀ ملی است، دولت است. دولت، بیشترین حجم امکان‌های حاکمیتی را در اختیار خویش دارد و از این جهت، بیشتر مسئولیت را نیز بر عهده دارد. در این حال، رسانۀ ملی نمی‌تواند و نباید نسبت به دولت، بی‌طرف و خنثی باشد، چنان‌که باید اصل را بر حمایت و همراهی قرار بدهد و بسترساز پیشرفت باشد. از آن سو، نباید نقادی را برنتافت و رسانۀ ملی را خادم محض و بی‌اختیار دولت فرض کرد و تصور کرد رسانۀ ملی، همان روابط عمومی دولت است. لحاظ‌کردن این منزلت و حیثیت مستقل، یک ضرورت است. باید هم متمایز بود و هم همراه؛ هم منتقد و هم حامی. ساختن چنین ترکیبی دشوار است. البته در نسبت به دولت‌های مختلف نیز این ترکیب، متفاوت خواهد بود؛ چون همۀ دولت‌ها همانند یکدیگر نیستند؛ برخی را باید بیشتر نقد کرد تا به حرکت درآیند و برخی را باید بیشتر حمایت کرد تا فعالیت‌های‌شان انعکاس یابد. ۳. خوشبختانه دولت کنونی، جهت‌گیری مردمی و انقلابی را برگزیده و در عمل نشان داده که در پی خدمت و مجاهدت است. ازاین‌رو، باید نسبت همدلانه با آن برقرار کرد؛ این رویه‌ای که تاکنون رسانۀ ملی انتخاب کرده است. از سوی دولت نیز، نزدیکی و همراهی خوشایندی حاصل شده است؛ چنان‌که بازدید مفصل و صمیمی اخیر رئیس‌جمهور از رسانۀ ملی، گویای این حقیقت است. این اتصال میان مجریان و راویان، یکی از ضرورت‌های قطعی در دورۀ کنونی است که در آن از هر سو، مسألۀ کارآمدی مطرح می‌شود. 🖇 منتشرشده در: https://jamejamdaily.ir/Newspaper/item/198244
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️در دنیایی که یک تک قطب مادی قدرتمند فساد تشکیل شده و هیچ اعتقادی به وجود پروردگار عالم و وجود امام زمان ندارد و برای رسیدن به خواسته هاش حاضر هست هر جنایتی بکند ♦️حالا یک حکومت تشکیل شده (جمهوری اسلامی) که علیه این امپراتوری کثیف قیام کرده و معترض هست و می‌گوید جهان باید اصلاح شود حالا شما کدوم طرفی هستی❓ هه بی طرف نداریم، نیست❗️ در کرب و بلا, بی‌طرفان, بی‌شرفان‌اند تاریخ همان است, حسینی و یزیدی 📌هرروز عاشورا هست و کل زمین کربلا هست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📢 ویژه ۲۸ مرداد 📹 روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از دوران ملی شدن صنعت نفت تا کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ 🔍 برگرفته از ۳۴ سخنرانی رهبر انقلاب 🔹 درس و عبرت - صنعت نفت ایران در سال ۱۳۲۹ با محوریت آیت‌الله کاشانی و دکتر مصدق و خواست مردم از استعمار انگلیس خارج و ملی می‌شود و پس از آن نخست‌وزیریِ دولت ملی بنام مصدق رقم می‌خورد. نهضت ملی با همه‌ی موفقیت‌ها ناگهان با استعفای دولت مصدق و بر سر کار آمدن قوام السلطنه و خطر بازگشت سلطه‌ی انگلیس بر نفت ایران مواجه می‌شود. آیت‌الله کاشانی بار دیگر مردم را به صحنه می‌آورد و نخست‌وزیری مجدد دکتر مصدق را فراهم می‌کند. اما این‌بار مصدق با آیت‌الله کاشانی سر ناسازگاری و اختلاف سرمیدهد و به خانه‌نشینی کاشانی منجر میشود. مصدق در مقابله با شکایتها و افزون‌خواهی‌های انگلیس نسبت به نفت ایران به آمریکا اعتماد میکند و این‌بار نوبت آمریکاست که پاسخ اعتماد مصدق را با ایجاد کودتا و سقوط دولت ملی او بدهد. 🔹 آنچه در این مطلب آمده است روایت تاریخی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از زمینه‌های شکل‌گیری اعتراض مردمی به استعمار نفت توسط بیگانه تا ملی شدن صنعت نفت، قیام ۳۰ تیر و کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ است. در این مجموعه از ۳۴ سخنرانی رهبر انقلاب طی سال‌های ۱۳۵۹ تا ۱۴۰۲ استفاده شده است. 🔍 khl.ink/f/52221
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⃟ ⃟•✨چه خوش است راز گفتن به حریف نکته سنجی ⃟ ⃟•✨که سخن نگفته باشی به سخن رسیده باشد. ♻️🌺🌼﷽🌼🌺♻️ اللهم صل‌علی‌محمد و آل‌محمد روحی فداک روحی فداک 🍃🌼🍃یا علی مدد🍃🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از اقتدار ولایی
⃟ ⃟•✨چه خوش است راز گفتن به حریف نکته سنجی ⃟ ⃟•✨که سخن نگفته باشی به سخن رسیده باشد. ♻️🌺🌼﷽🌼🌺♻️ اللهم صل‌علی‌محمد و آل‌محمد روحی فداک روحی فداک 🍃🌼🍃یا علی مدد🍃🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📅 امروز چهارشنبه ☀️ ۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ شمسی 🌙 ۶ صفر ۱۴۴۵ قمری ❄️ ۲۳ آگوست ۲۰۲۳ میلادی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️دعای سلامتی اقا صاحب الزمان عج ✨ ✨﴾﷽﴿✨ اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّهِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَهِ وَ فی کُلِّ ساعَهٍ وَلِیّاً وَ حافِظاً و َقائِداً و َناصِراً و َدَلیلاً وَ عَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً و َتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً 🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨✨✨✨✨✨ ﴾﷽﴿✨ 🌿اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ و َبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔥اصلاحات به روایت حجاریان(۱) 🔻 در مصاحبه با اعتماد، بار دیگر چهره ضد دمکراتیک و دیکتاتور‌مآبانه سران اصلاحات پرده بر داشت. 🔻مغز متفکر اصلاحات، برای مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس، ابتدا شش شرط اصلی را در قالب فرض مطرح می کند از جمله اینکه: «تمامی» اصلاح‌طلبان بپذیرند در انتخابات مشارکت کنند! شورای نگهبان «کسی» را رد صلاحیت نکند! «تمام» کرسی‌های مجلس آینده در اختیار اصلاح‌طلبان قرار بگیرد»!! لوایح اصلاح‌طلبان توسط شورای نگهبان رد نشود!! 🔻حجاریان در ادامه، به این خواست های ضد قانونی و دیکتاتور‌مآبانه اکتفا نمی‌کند و از اعماق حیرت انگیز استبداد درونی خود و همفکرانش پرده بر‌می‌افکند و بدون اینکه خجالت بکشد، شرط استعفای رئیس جمهور کنونی یا عزل وی را به عنوان شرط ضمن عقد برای بله گفتن اصلاح طلبان برای مشارکت در انتخابات مجلس به شروط قبلی می افزاید!! 🔻این میزان خودکامگی و نمک نشناسی در حالی‌که، فاصله زمانی جدا شدن اصلاح طلبان از صندلی قدرت هنوز به دو سال هم نرسیده واقعا پدیده است!! ادامه دارد... ✍حمیدرضا ابراهیمی
🔥اصلاحات به روایت حجاریان(۲) 🔻 در بخشی از مصاحبه با اعتماد، به صراحت از «حجاب اختیاری» به عنوان «پروژه‌ای» نام می‌برد که به «سرانجام» رسیده است!! 🔻معمولا عبارت به «سرانجام» رسیدن درباره فعالیت‌های مستمر و دشواری است که موجب دست‌یابی به یک هدف شده باشد استفاده می‌شود. 🔻اذعان حجاریان به اینکه یک پروژه موفق اصلاح طلبانه بوده است که می تواند الگویی برای سایر پروژه‌های اصلاح طلبان باشد بسیار قابل تامل است. 🔻آیا ممکن است تولید و کشته سازی از کسانی که خود را به گناه میگساری آلوده کردند هم با هدف به «سرانجام» رساندن پروژه رسمی کردن فروش مشروبات و شکستن ممنوعیت شرب خمر باشد؟ 🔻آیا دستگاههای امنیتی تصور نمی کنند که کشته سازی از مشروبات به صورت ناگهانی و زنجیره‌ای می تواند کپی ماجرای انتحار احتمالی یا قتل هدایت شده توسط براندازان غربگرا باشد؟ 🔻آیا پروژه بعدی برای به «سرانجام» رساندن LGBT است؟ 🔻آیا تفسیر به رأی غلط و شیطانی از «لااکراه فی‌الدین» دقیقا همان آتش زدن تمام احکام قرآن یا به عبارت دیگر قرآن سوزی معنوی نیست؟ ✍حمیدرضا ابراهیمی
🔥 نگاه «پمپ بادی» اصلاحات به مردم❗️ اصلاحات به روایت حجاریان(۳) 🔻برای درک میزان احترام واقعی تئوریسین اصلاحات به تشخیص و فکر مردم این چند جمله از مصاحبه اخیر حجاریان با اعتماد را بخوانید: 🔸«می‌گویند زمان صبح فردی بلند می‌شود و همراه می‌گوید: زنده باد! و شب همراه میگوید: مرده باد! زمان برگشت به خانه به پنچرگیری می‌رسد و صحبت از می‌کند!» 🔻حجاریان در این مصاحبه پا را فراتر می گذارد و‌ از یکی دیگر تفکرات اصلاحاتی خود پرده بر می دارد و می گوید: 🔸«اگر آن زمان از مردم می‌پرسیدید به چه چیزی رای داده یا خواهید داد، می‌گفتند به امام یا این سیدِ خدا. یعنی درکی از محتوا نداشتند. چنانکه بعضا فیلم‌هایی هم منتشر شده که مردم میگویند به آقای خمینی رای میدهیم. میخواهم بگویم مردم تصوری از جمهوریت نداشتند.» 🔸پ.ن۱: باید به آقای حجاریان گفت چرا نام اوباشی مانند شعبان بی مخ و فاحشه‌ای مانند پری بلنده و ... را که با یک مشت پول و مرده باد گفتن دولت مصدق را سرنگون کردند، «مردم» می نامید؟ 🔸پ.ن۲: اصلا مشکل شما همین است که اوباش حمله کننده به عزای حسینی در فتنه ۸۸ را مردم خداجو و تعداد بسیار محدودی که در پاییز ۱۴۰۱ اغتشاش به راه انداختند و حتی در کل کشور نیم درصد جمعیت کشور هم نمی شدند را مردم می نامید. 🔸پ.ن۳: آیا واقعا از دید شما مردم ما اینطوری هستند که بدون اندیشه صبح زنده باد می گویند و‌ عصر مرده باد؟ اگر قاطبه مردم ما چنین بودند چطور در مقابل شدیدترین حملات نظامی و اقتصادی و رسانه‌ای دشمنان خارجی در دهه ۶۰ و دهه های بعد حرفشان را در دفاع از انقلاب تغییر ندادند؟ 🔸پ.ن۴: چرا به رای افتخار آمیز مردم به جمهوری اسلامی که حاصل ده ها و به عبارتی صدها سال مبارزه و آگاهی مردم بود اهانت می کنید؟ اگر مردم بنا بود به سید خدا رای دهند پس چرا به شریعتمداری و بنی صدر نه گفتند؟ 🔸پ.ن۵: چرا اینقدر آلوده می فهمید و آلوده می‌بینید؟ مگر غرب به شما چه تحفه‌ای داده است که حاضرید به عشق غرب، افتخارات واضح ملت را انکار و بت های غربی را ستایش کنید؟ ✍حمیدرضا ابراهیمی @Gaami_no
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔥واقعا نزدیک قله‌ایم؟ 🔻فرض کنید شما زمینی داشتید که در تصرف دزد قداره کشی بوده اما شما با هر سختی که شده نه تنها زمین را پس می گیرید و امنیت آن را تضمین می کنید، بلکه بنای جدیدی را در آن پی ریزی کرده و ستونها و سقف را می سازید. 🔻شما بخش دشوار و خطرناک کار را گذرانده‌اید اما اتمام کار که شامل «ظریف کاری» است نیازمند همت بالا و سلیقه و حوصله شماست. 🔻فقط یک انسان ظاهربین ممکن است بخاطر تکمیل نبودن ساختمان شما را شماتت کند اما عاقل مطلع که از سابقه زمین و تلاش پیوسته شما آگاه است، تحسین می کند. 🔻با این مثال کلام رهبر انقلاب که می فرمایند« را عبور کردیم، به قله‌ها نزدیک شدیم. نباید خسته بشویم. امروز روز شوق و‌ امید و حرکت است» بهتر قابل درک است. 🔻ما کشور را از دشمن پس گرفتیم و بر او غلبه نظامی کردیم، در فناوری، اقتصاد، سیاست و فرهنگ به نقاط برجسته‌ای رسیدیم هرچند کارهای ظریفی مانند جنبش نرم‌افزاری، نوسازی معنوی و عدالت اجتماعی نیاز به حرکت جهادی و دقیق دارد. 🔻نکته مهم اینست که دشمن خطرناکترین حمله‌ای که می‌توانست بر علیه جمهوری اسلامی انجام دهد یعنی ترکیب و را با پشتیبانی بسیار وسیع خارجی در پاییز ۱۴۰۱ انجام داد. 🔻هرچند دشمن توانست در به نظام ضرباتی وارد کند که تبعات آن هنوز هم دامن‌گیر کشور است اما شکست سختی خورد و جمهوری اسلامی از این شیب تند عبور کرد. 🔻لکه گیری از آسیب‌ های اغتشاشات و غلبه بر غول های رسانه و فحشای بین المللی، نظام اسلامی را در جایگاه قدرت بلامنازع تثبیت می کند و به قله می‌رساند. ✍حمیدرضا ابراهیمی @Gaami_no
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرنوشت دکتر مصدق و گورباچف شباهت عجیبی دارند؛ از اوج محبوبیت قدرت و اقتدار به زیر آمدند آن هم با اعتماد نابجا به آمریکا و خیانت داخلی... این دو صحنه تاریخی از غرورهایِ ملی شکسته مرا شدیدا متاثر میکند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️حاجی‌زاده: قدرت موشکی و پهپادی را ارتقا می‌دهیم ☑️فرمانده نیروی هوافضای سپاه: 🔹تلاش می‌کنیم تا قدرت موشکی و پهپادی خود را هر چه بیشتر ارتقا دهیم. 🔹یک روز دشمن در موضع آفندی بود و ما نگران پدافند بودیم؛ اما امروز ما در موضع آفندی هستیم و دشمنان ما به دنبال تکمیل شبکه پدافندی خود هستند. 🔹امروز ابرقدرتها که روزی ما با چند واسطه هم نمی‌توانستیم با آنها صحبت کنیم درخواست خرید تجهیزات پیشرفته و پدافندی از ما دارند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا