فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
معطلی ُ منتظری بعد از هیئت عالیی ع اصن ...🗿
طبیعی ِ تا ² ِ شب منتظرم بودم دم هیئت
از ساعتِ ¹²🗿🤝
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
بگردمم برا محرم شبیه سازی شده بین الحرمین رو ساختن توی حیاط مسجد مون:)) 🥲🤌🏻 -اصن الله 🛐
بین الحرمین مسجد مون..🥲🌹:))››
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
البته امسال قسمت نشد اینجاا حضور پیداا کنم "
یع هیئت دیگه میرم کلا .❤️🩹
رفقا خرم آبادی انشاالله امروز تعزیه عظیم؛ برگزار میشه سمت خضر ،گلزارشهدا.
بعد از ظهر منتظرتونم:))!🥲
خواستید بیاید همدیگه رو ببینیم >>🪞🎀
امشب میدونید چه حسی داشتم ؟
حس همون وقتی که قرار بود برم اربعین ولی نتونستم برم
همونقدر ناراحت ، دلشکسته ، دلتنگ ..