فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
. اگه بهت ویس دادم بدون ته ته رفاقتم باهات .. -
.
اگه دیدی گوشیمو دادم بهت ُجایی رو قفل
نکردم ، بدون ته ته رفاقتم باهات . : )
-
.
این بیکارای ِشایعه ساز ِتو ایتا برای شایعه
سازی هاشون هردور چقدر حقوق میگیرن ؟ 🗿
-